"Sosem megfelelő a hely és az időpont az igaz szerelemre. Véletlenül történik, egy szívdobbanás alatt, egyetlen felvillanással, egy lüktető pillanatban."
/Sarah Dessen/Kényelmesen teltek a napok, Kelly javítgatta és fejlesztgette a ház biztonsági berendezését. Megérkezett persze az inas is, meg egy állandó takarítónő is. Na meg persze a kertész, aki egy jóképű fiatal srác volt, Eriknek hívták. És nemcsak, hogy jóképű volt, de buta sem volt. Habár ő nem lakott nálunk, mint az inas, Gábor, és Dina, a takarítónő, aki szintén csak 30 éves lehetett. Csakhogy míg Dina került minket, azt hiszem, érthetően; addig Erik valamiért nem félt úgy tőlünk. Bár többnyire Kellytől szoktak félni.
Egy nap, amikor éppen az esti teánkat ittuk - amihez társult a szokásos szem-legeltetésünk a kocogni induló igencsak jóképű de valószínűleg annál üresfejűbb srácokon. - éppen Kelly instagramját nézegettük. Én ritkán használtam,számomra inkább felesleges volt, de Kelly instagramja mindig érdekes volt, egy ilyen gót csaj, mint Kelly, már csak a mássága miatt is népszerű volt. Ahogy azonban pörgettük az instagramot, az ajánlások között kit láttunk? Chadwick Mark-ot! Persze, hogy nem bírtuk ki, hogy ne nézzük meg. Nagyon nem erre számítottunk... Persze nyilván több százezer követője volt. Habár a meglepő inkább az volt, hogy mennyire kevés embert követett, de nem is ezen döbbentünk meg a leginkább. A képeken amiket felrakott nem egy üresfejű srácot láttunk. Azt hiszem valami izmok villogtatását a házukkal és a csajaikkal egyetemben vártunk, de ehelyett... Úgy tűnt Mark pontosan olyan különc mint Kelly. Szereti a sötét, félelmetes helyeket, fegyverekkel és kígyókkal van tele a környezete. Azonban rengeteget túrázik és edz is, szóval összességében megdöbbentő volt. Csak pislogtunk. Ám amikor Kelly egy kígyót és Markot ábrázoló képhez érkezett tőle meglepő módon aprót sikoltott. Kitágult pupillákkal nézte.
– Ez egy... ez egy fekete mamba!! Én is akarok ilyet. Ez az egyik leggyorsabb mérgeskígyó. Afrikai, és nem hiszem el, hogy neki van ilyenje! Biztosan ő az az Avery akit emlegetett. Az arab efa messze lemarad a fekete mamba mögött! Azonnal meg akarom nézni!
– Kelly ne legyél gyerekes! Ha ennyire látni szeretnéd, hívasd meg magad hozzájuk. Láthatóan teljesen oda van érted Mark, azóta is írogat neked folyton facebookon nem?
– Hát igen... de vissza se igazoltam és rá sem néztem az adatlapjára. De ezek szerint sajnálhatom... Most azonnal átmegyek, és megnézem. – indult el elegánsan gyors tempóban, erre mindig is irigykedtem kicsit. Bármit is csinált, hihetetlenül elegánsan tette. Volt benne valami felsőbbrendű elegancia. Utána siettem, sose lehet tudni milyen őrültségre vetemedik, legalább nem lesz egyedül... Alig léptünk be a hatalmas, pazar házba, már egy inas fogadott minket.– Jó estét kívánok hölgyeim. Kihez jelenthetem be önöket?
– Chadwick Markhoz. – mondta a húgom, miközben én körbenéztem. Hófehér falak, magas lépcsők, aranyszínnel persze... tisztára mint valami rémes amerikai filmben a gazdag akárki előszobája....
– Mondja neki, hogy az őrült lány a szomszédból, így biztosan fogadja majd. – tettem hozzá kissé azért elámulva a házon.
– Sajnos Mark jelenleg nem tartózkodik itthon, kérem jöjjenek vissza holnap.
– Arra sajnos nem érek rá, azonnal be kell mennem! – indult volna el, de az inas visszatartotta.
– Kisasszony, kérem!
– Kelly, ne hozd kellemetlen helyzetbe az urat, kérlek. – szóltam rá finoman.
– Akkor be kell, hogy másszak a szobájába. – húzta fel a szemöldökét Kelly.
– Nem gondolod, hogy ez ugyanaz, amit ő tett veled? – sóhajtottam.
– Akkor neki is jó indoka lesz megölni engem, és kvittek leszünk, nekem be kell jutnom, azonnal!
– Akkor menjünk. Szerezni kell valamit amivel följutunk. – sóhajtottam. Nyilván nem tetszett az ötlet, de megakadályozni nem tudtam volna, így hát mint általában, inkább vele tartottam.
ESTÁS LEYENDO
A könyvjáró
RomanceHa átkerülhetnék valamelyik könyv történetébe... milyen lenne? Nina, a főszereplőnk furcsa álmokat él meg, az általa olvasott könyvek alapján. Vagy nem is álmok? És hogy kerül képbe a jóképű szomszéd srác? Hiszen ez a valóság, nem egy tini regény...