Ahoj!!
Jakmile jsem otevřela oči, můj display mě upozorňoval na novou zprávu. Prozatím jsem to nebrala jako nic důležitého. Vstala jsem z postele a šla vykonat ranní hygienu. Převlékla jsem se a udělala si kávu. Zapla jsem si notebook a najela na youtube, kde jsem spustila svůj oblíbený seznam, který začínal Lu Hanem. Jak jinak než začít den s "porňákem" (přezdívku pochopíte, až uslyšíte skladbu...zní to vážně zvláštně XD) Rozhodně jsem měla lepší den. Do ruky jsem si vzala telefon a najela ma instagram.
,,Hmm dnes ne jen Suga, ale i Min Yoongi a Suga Yoongi. Wow, dnes jsem fakt žádaná. Už jen kvůli tomuhle nemůžu věřit ani jednomu z nich." řekla jsem si pro sebe a naprosto s tím souhlasila. Píše mi šest různých "Sugů" a je tu opravdu minimální šance, že by z nich byl jeden opravdu ten pravý. Odepsala jsem postupně všem a toho, ke kterému jsem nebyla zrovna milá, jsem si nechala naposled.
-----------------------------------------------------------
Suga:
Přeji dobré ráno, snad jsem tě nevzbudil. Doufám, že jsi spala dobře.Poslal jsem ti pár slov nové písně, na které teď pracuji.
Snad se ti bude líbit, ale pokud ne, klidně to napiš, jsem pro jakýkoliv názor 😀Jdu trénovat, ale když se ti večer nebude dařit usnout, klidně mi napiš 😊
Me:
Dobré ráno i tobě a hodně štěstí s nacvičováním. Jdu si přečíst ten text 😊----------------------------------------------------------
Dnes jsem se snažila být milá. Rozklikla jsem přílohu, ve které bylo několik vět pro mě neznámé písničky. Těchto slov jsem si v žádné jejich skladbě nevšimla, ale jestli si myslí, že mě tím přesvědčí, tak má smůlu. Každý může zkopírovat kousek textu za jakékoliv skladby a dělat, že zrovna píše písničku, snažila jsem se nějak přesvědčit, protože on tak začínal působit. Ale ne nesmím mu věřit, i když bych ráda, prostě ne. Není šance, že by mi psal ten pravý. Raději jsem odložila telefon a zapla si novou doramu jménem Vincenzo. (Na to se koukněte :3)
Suga:
To tancování dokola bylo vyčerpávající. Trénovali jsme do posledního dechu, aby bylo na koncertě všechno perfektní. Dělal jsem to rád. Zpívání jsem miloval, tancování taktéž, ale byly dny, kdy bych nejraději jen seděl a odpočíval jako právě dnes, ale nemohl jsem. Co vůbec dělá Shiori? Už odepsala, tak hrozně rád bych se podíval, ale to by nám někdo, kdo nemá rád přestávky, tu přestávku musel dát. Podíval jsem se na Taehyunga a naznačil mu, ať něco udělá, že si potřebuju oddechnout. Jen sotva viditelně pokýval hlavou. Začal tancovat nemotorně a strčil do Jungkooka. Ten ho probodl lišáckým pohledem a zvola, že bychom si měli dát na chvilku pauzu. Teď jsem měl šanci. Ze svého batohu jsem si vytáhl mobil a šel na chodbu. Odepsala.
---------------------------------------------------------------
Shiori:
Dobré ráno i tobě a hodně štěstí s nacvičováním. Jdu si přečíst ten text 😊Ten text nezní špatně. Jen čekám, kdy mi pošlou i ostatní své texty 😅
Me:
Cože to? Kolik ti jich vlastně píše?Shiori:
S tebou šest, už se v tom začínám ztrácet, ale tím by ses neměl zdržovat, přeci budeš celý den trénovat se svou skupinou, takže bys mi asi teď neměl 😀Me:
Tae zařídil pauzu. Prosím, smaž si je zablokuj nebo je prostě ignoruj, ale nepiš si s nimi. Jen tě využijí bůh ví k čemu.Shiori:
A ty nejsi ten případ?Me:
Ne. Rozhodně ne. Jednou ti to dokážu.Shiori:
Tak to jsem zvědavá...jdi raději trénovat já teď stejně koukám na seriál 😇----------------------------------------------------------------
Ona mě normálně odpálkovala...ok asi bych se tedy měl vrátit zpět ke klukům. Ale to jako vážně? Vážně jí píše pět dalších lidí, co se snaží hrát si na mě? Už se opravdu nedivím, že mi nevěří. Ach jo. Tohle bude ještě těžké, ale prostě ji přiměju mi věřit.
Pokračování příště...
ČTEŠ
Hi, I'm Suga... (BTS) ✔️
Romance,,Ahoj, já jsem Suga..." ,,Ahoj, jasné jen další otravný fake!" ,,Ty mi nevěříš?" ,,Jak bych asi mohla?" ,,Když mi nevěříš, pošlu ti fotku." ,,Ne díky, tu můžeš stáhnout kdekoliv a takových fotek mám v telefonu požehnaně." ,,Jak ti mám dokázat, že...