Ahoj!!
Věnováno SimaFischerov❤️❤️První perný den v Americe byl za námi. Vrátili jsme se na hotel, kde jsme byli ubytovaní. Sdílel jsem pokoj s Jiminem, který se hned po příchodu vydal do sprchy. Ani jsem se tu nestihl pořádně porozhlédnout, ale bylo tu toho dost. Jak by taky ne, když to byl V.I.P pokoj. Sedl jsem si na pohovku a vzal do ruky telefon. Když už jsem měl trochu času, Mohl bych jí napsat.
---------------------------------------------.
Me:
Ahoj, tak jak se máš?😊Nečekal jsem, že by odepsala hned, ale odepsala.
Shiori:
Ahoj, řekla bych, že bylo i líp😓Me:
Stalo se něco?🤔Shiori:
Ne, jen jsem nemocná, ale to je jedno, jak je v Americe? 😊V tu ránu jsem si vzpomněl na svůj sen z letadla. Že by ta její vlastnost ze snu byla skutečná? Nezbývalo nic jiného, než to zjistit.
Me:
Ale jo skvěle😊
A jak to že jsi nemocná, oblékáš se pořádně, když jdeš ven?👀Shiori:
No...asi jsem se měla obléct, trochu lépe😁😇Me:
Takže je to pravda. Zdálo se mi o tobě. Měli jsme jít spolu ven a kvůli tomu, že svítilo slunko, sis chtěla vzít jen slabou vestu místo bundy. Nakonec jsem tě musel donutit vzít si bundu 😇😇Shiori:
Ale když mě je pak děsný horko, ale asi bych potřebovala někoho, kdo by na mě dohlédl😂😂
Taky se mi otobě zdálo...😇Me:
Odteď se ti budu snažit psát každý den, jestli se pořádne oblékáš👌😊
No já ti svůj sen řekl, tak teď je řada na tobě😁Shiori:
Ne tím se neobtěžuj, už tak máš málo času...
Jen jsme spolu byli venku a já chránila tebe a ostatní od uječených fanynek 🤣🤣
Moc si z toho nepamatuju😇Me:
Oh bude z tebe můj osobní bodyguard?😇Shiori:
Nemělo by to být naopak?🤣🤣
Ale ne tvým bodyguardem bych byla ráda😊😇Vždycky jsem se při chatu s ní bavil a stále se musel usmívat. Sám bych ji chtěl jednou vidět, abych si s ní popovídal naživo, musí být hrozně zábavná.
Me:
Jo mělo🤣🤣
Ale tak jednou bychom mohli udělat výjimku a já na oplátku budu tvůj anděl strážný😇Shiori:
Co mě bude peskovat za to, že se pořádně neobléknu 🤣🤣Me:
Jo to taky, takže se nezapomínej pořádně oblékat děvče!!
Andělé vidí všechno👌👌😁😁Shiori:
Mám totální záchvat smíchu🤣🤣🤣🤣
Co teda dělám?-------------------------------------------------
Už jsem jí chtěl odepsat, když v tom po mně Jimin hodil vlhký ručník. Zamkl jsem telefon a překvapeně se na něj díval. Netvářil se zrovna nadšeně. Udělal jsem mu snad něco? Ptal jsem se sám sebe. Povytáhl jsem obočí azvedl ruce ve smyslu, o co mu jde.
,,S kým si to pořád píšeš, že se u toho pokaždé culíš jako sluníčko?" optal se nevrle. Suga nevěděl, co k němu dotyčný cítí. A Jimin rozhodně neměl v úmyslu mu to vyzrazovat. Vlastně ani nevěděl, co ho to popadlo. Jak by to jen vysvětlil. Nevadilo mu být bez Sugy, pokud by Suga s nikým nechodil. Ale kdyby začal, nepřežil by to. Už nějakou dobu byl pro něj celý jeho svět a snad všichni to věděli, jen on ne. Také jeho stěhování jej mrzelo že všech nejvíc.
,,To je snad moje věc, ale kvůli tomu přeci po mně nebudeš házet ručník, ne?" řekl jsem pořád mírně podrážděně a hodil mu ručník zpátky.
,,To to neřekneš ani svýmu hyungovi?" zkusil jiný přístup. Chtěl vědět, na koho by měl začít žárlit.
,,Ne, pořád jsem naštvaný, možná jindy." odpověděl jsem a přesunul se z pohovky na postel.
,,Tss." ozval se ještě Jimin a když viděl, že se přesunul na postel, šel si k němu lehnout bez optání a rozhodně neměl v plánu odejít.
Pokračování příště...
ČTEŠ
Hi, I'm Suga... (BTS) ✔️
Romance,,Ahoj, já jsem Suga..." ,,Ahoj, jasné jen další otravný fake!" ,,Ty mi nevěříš?" ,,Jak bych asi mohla?" ,,Když mi nevěříš, pošlu ti fotku." ,,Ne díky, tu můžeš stáhnout kdekoliv a takových fotek mám v telefonu požehnaně." ,,Jak ti mám dokázat, že...