Ahoj!!
Na koncertě:
Stála jsem opřená o zábradlí salónku a netrpělivě čekala, až se objeví můj idol. Podle hlasitého křiku fanoušků, jsem nebyla jediná, kdo se tak těšil. Jen na malou chvilku jsem se přidala k nim. Několikrát jsem si představovala tento okamžik, kde jsem křičela spolu s ostatními, a teď se to opravdu stalo. Mohla jsem zvolat jejich jména a říct jim, jak je všechny moc zbožňuji, a tak je ještě více zlákat na pódium. Byl to tak osvěžující pocit.
Najednou přišel ten moment, kdy se rozzářila světla reflektorů a já naprosto utichla. Sledovala jsem s jakou ladností kráčí v před. Zatajil se mi dech, když jsem zahlédla Sugu a jeho krásný úsměv. V tu chvíli jsem měla pocit, jako bych stála vedle něj. Byla jsem šťastná.
Pověděli několik slov na přivítánou a poté se celý objekt zaplnil jejich krásnými hlasy. Slyšet a vidět je zpívat a tančit naživo bylo něco nepopsatelného. Děkuji Yoongi, žes mi to umožnil, řekla jsem si v duchu a očima jej vyhledávala mezi ostatními.
Byl kouzelný. Tak rádal sjem se rozplývala nad tou dokonalostí a nechala se unášet představami na něj. Náhle jsem ucítila jeho pohled na sobě. V tu chvíli se mi nejen zatajil dech, ale rovnou se mi zastavilo srdce.
On přeci neví, jak vypadám, tak proč se na mě stále dívá? Ptala jsem se sama sebe. Chvilku na to mi došlo, že mi toto místo zařizoval právě on. Měla jsem pocit, že jsem se zamilovala znova. On byl prostě dokonalej. Byla jsem opravdu šťastná.
--------------------------------------------------
Koncert skončil a nám už zbývalo rozdat jen pár autogramů a udělat několik fotek. Poté jsem se konečně mohl setkat s Shiori, která během koncertu vypadala kouzelně. Samozřejmě jsem nechtěl, aby si fanoušci mysleli, že někomu dáváme přednost, a tak jsem za ní poslal jednoho od nás, aby ji dovedl k šatnám. Když jsme měli hotovo, vydal jsem se svižným krokem za ní.
,,Jsem tak rád, že tě konečně můžu poznat osobně." vydechl jsem, když jsem ji spatřil. V šoku na mě hleděla s úsměvem na tváři a nejspíš stále nemohla uvěřit, že jsem to opravdu já, neboť ze sebe nevydala ani hlásku.
,,Než se kluci převléknou, pojďme si popovídat." znovu jsem promluvil a vzal ji kousek stranou.,,Uhm dobře. Ta-ky tě ráda poznávám." hlesla jsem tiše. Srdce mi bylo tak hlasitě, že to určitě slyšel i Yoongi. Nemohla jsem se uklidnit. Kdo by taky mohl? Konečně jsem stála vedle svýho vysněného idola a mluvila jsem s ním.
,,Mám pro tebe návrh...co kdybys strávila víkend u nás v dormu?"
,,Co? Co-že?"
,,Samozřejmě by to mělo podmínku. Nic, co se stane uvnitř, se nedostane na veřejnost. Ostatní fanoušci by nás i tebe zadupali." sdělil jsem a mírně se usmál.
,,Jo, j-jasně. Ale co moje věci?" optal jsem se.
,,O to se postarám. Teď si promysli, jestli opravdu chceš, a já se jdu zatím převléct." odpověděl jsem a vytratil se za dveřmi.
Jen jsem souhlasně přikývla, neboť pro mě bylo stále obtížné před ním mluvit. Pak mi došlo co mi nabízí. Můžu vidět, jak žije má oblíbená skupina. Jen blázen by to nepřijal. Povzdechla jsem si. Jak hodný dokáže ještě být? Určitě ho to muselo stát hodně úsilí, aby tohle všechno zařídil.
Pokračování příště...
ČTEŠ
Hi, I'm Suga... (BTS) ✔️
Romance,,Ahoj, já jsem Suga..." ,,Ahoj, jasné jen další otravný fake!" ,,Ty mi nevěříš?" ,,Jak bych asi mohla?" ,,Když mi nevěříš, pošlu ti fotku." ,,Ne díky, tu můžeš stáhnout kdekoliv a takových fotek mám v telefonu požehnaně." ,,Jak ti mám dokázat, že...