Ahoj!! Omlouvám se včera mi nešel vydat díl 😅
Byl jsem opravdu hrozně rád, že mi adresu nakonec poslala. Nevím, jestli bych našel jiný způsob, jak bych k ní mohl dopravit dárek se vstupenkou na koncert. Celkem mi bylo líto, že nad tím tak váhala a nemohla kvůli tomu ani spát. Z její strany jsem se jí nedivil, určitě bych na tom byl stejně. Snad se jí opravdu bude zdát něco krásného. Do krabice jsem dal suvenýry, které jsem koupil v Americe. Poté jsem vzal šátek a zabalil do něj lístek na koncert a krátké psaníčko. Také jsem jej vložil do krabice a zavřel ji. Oblepil jsem ji ze všech stran, aby se nic nedostalo ven. Poté jsem na ni napsal adresu. Namjoon mi doporučil jednoho kurýra, a tak jsem mu zavolal a balíček předal.
----------------------------------------------
Po celou dobu jsem byl ve spojení s kurýrem. Musel jsem mít jistotu, že bude balíček doručený. Dnes to byl druhý den, co jsem mu balíček předal. Měl se mi ozvat, kdyby nastaly nějaké komplikace a poté až balík doručí. Doteď nezavolal, takže jsem hádal, že žádné problémy nenastaly. Shiori mi z nějakého důvodu také zrovna nepsala. Když jsem se na něco zeptal, samozřejmě odpověděla. Ale z jejích zpráv bez smajlíku, mi přišlo, že si drží odstup. Musel jsem si najít nějakou činnost, aby mi ten čas začal utíkat a nemyslel pořád jen na to, jestli se to doručilo či ne.
Nakonec mě napadlo, že bych se mohl podívat na seriál, co mi doporučila Shiori. Zapl jsem televizi a najel na netflix. Jak se to jen jmenovalo? Witcher nebo tak nějak, jestli si dobře pamatuji. Opravdu tam takový seriál byl. Pustil jsem si jej.
Tentokrát to nebyla žádná dorama, ale i tak se mi to líbilo. Stihl jsem zkoukbout dva díly a když jsem si chtěl pustit třetí, někdo zazvonil. Vyběhl jsem ke dveřím. Nečekal jsem návštěvu, avšak bylo mi jasné, že to byl někdo z kluků. Nemýlil jsem se. Přišel Namjoon. Pustil jsem jej dovnitř a přivítal jsem ho objetím.
,,Copak tě sem přivádí?" optal jsem se jej.
,,Nudil jsem se a Jin dnes už něco měl. Taky jsem chtěl se chtěl zeptat, jestli už dorazila tvá zásilka." odpověděl mu Namjoon a povytáhl jedno obočí.
,,Ještě mi nevolal, ale snad už brzy dorazí. Shiori také nepíše. Mám pocit, že zase zaváhala v tom, že jsem opravdový..." řekl jsem trochu posmutněle. Namjoon mě přátelsky poplácal po zádech.
,,Z toho, co jsi mi říkal, se divíš? Hlavní je, že ti tu adresu dala. Neboj se, nakonec uvěří." snažil se ho trochu povzbudit. Ještě neviděl, že by na někom jiném krom členů skupiny takhle záleželo.
,,Máš pravdu. Dáš si něco?" optal jsem se jej a rovnou šel do kuchyně.
,,Jen vodu. Tak mě napadlo...pokud bys chtěl, mohla by Shiori strávit den dva v dormu a poznat i ostatní členy. Mohl bys tam být s ní. Pořád je tam dost volných pokojů, když jsou pomalu všichni nasáčkovaní v jednom."
,,To bych fakt mohl? A co kluci? Jim by to nevadilo?" nadhodil jsem. Ale hrozně jsem si přál strávit s ní více času.
,,Myslím, že ne. Ale samozřejmě by to mělo jistou podmínku. Vše co by se stalo uvnitř by také zůstalo uvnitř. Takže nemluvit o tom a nezveřejňovat žádné fotky."
,,Na to bych ji samozřejmě upozornil. Nejradši bych po tobě radosti skočil." vyhrkl jsem.
,,To raději vynechejme..."
,,Samozřejmě nemyslel jsem to nijak...no však víš." hlesl jsem. Je jasné, že jsem to nemyslel nijak úchylně, ale bylo divně to vyslovit nahlas. Najednou se ozval můj telefon. Volal kurýr, že si balíček převzala nějaká žena. Ihned jsem to řekl Namjoonovi a šel napsat Shiori. Dnešek je opravdu vydařený, pomyslel jsem si.
Pokračování příště...
ČTEŠ
Hi, I'm Suga... (BTS) ✔️
Romance,,Ahoj, já jsem Suga..." ,,Ahoj, jasné jen další otravný fake!" ,,Ty mi nevěříš?" ,,Jak bych asi mohla?" ,,Když mi nevěříš, pošlu ti fotku." ,,Ne díky, tu můžeš stáhnout kdekoliv a takových fotek mám v telefonu požehnaně." ,,Jak ti mám dokázat, že...