Ahoj!!
No návštěva se protáhla a k tomu ještě přijela má mladší sestra. Takže jsem celé vyprávění vzala ještě jednou. Opět jsme se nasmáli. Ovšem i má sestra už byla na pochybách, když jsem jí vyprávěla o Vlive a ukazovala chat se Sugou. Dali jsme si u toho pár skleniček a povídali si o všem možném. Poté jsme si objednali jídlo. Jelikož jsem byla zabraná do rozhovoru s nimi, i když jsem na ten chat najela několikrát, zapomněla jsem odepsat. Před devátou se s námi má sestra rozloučila a opět jsme zůstali sami, což nám nijak nebránilo pokračovat v zábavě. Nakonec jsme skončili před půlnocí. Když odešla ani jsem se nenamáhala se sprchou a šla si lehnout.
--------------------------------------------
Zakoukal jsem se do filmu, který jen o pár minut později skončil. Tae něco ťukal do mobilu. A tak jsem se přes něj natáhl pro ten svůj. Chtěl jsem vědět, jestli už odepsala. A když může být na mobilu on, já taky. Když jsem však rozsvítil display, byla tam hromada upozornění jen ne žádná zpráva od Shiori. Posmutněl jsem. Rozklikl jsem náš chat, snad abych se přesvědčil, jestli jsem jen nepřehlédl novou zprávu. Ale ne opravdu tam žádná nebyla. Chvíli jsem jen tak projížděl naše staré zprávy. Moc jich nebylo, ale i tak mě to bavilo číst. Když už jsem to měl dotčené, popřál jsem jí dobrou noc.
,,S kým si píšeš, že se u toho tak culíš?" optal se jej zvědavě a snazil se nahlédnout přes jeho rameno, aby něco zjistil, neboť mu bylo jasné, že mu Yoongi nic nepoví.
,,Hele starej se o svůj mobil a s nikým si nepíšu, jen jsem se koukal, co je novýho." snažil jsem se to nějak zamluvit. Nepotřeboval jsem, aby o tom věděl někdo další. Ani Namjoon se na to netvářil. Taehyung sice takový nebyl, ale zase by moc vyzvídal.
,,Kluci se ptají, co nám mají vzít k večei, co by sis dal?" optal se jej s úsměvem.
,,Nevím, nemám zrovna hlad..." odpověděl jsem mu.
,,Fajn, řeknu ať ti vezmou něco malého, pořád bys měl sníst aspoň něco." pověděl starostlivě. Oproti němu jeho "bratři" jedli celkem málo a on na tom byl nejhůř. Neboť když už něco snědl, mnohdy mu to nedělalo dobře. Jeden z důvodů proč by ho měl raději tady a ne někde samotného. Takhle na něj nemohl dohlížet.
Na to jsem jen kývl a lehce se usmál. Pak mě napadlo, mohl bych přeci koukat na Vincenza s Taem. Pustil jsem to tam. Jen se na mě překvapeně podíval, ale nic nenamítal. Nestihl jsem toho zkouknout tolik, takže jsem mu převyprávěl, co se stalo v mnulých dílech. Zalíbilo se mu to. Koukali jsme dokud nepřišli kluci.
⏩⏩⏩
Shiori:
Promiň, že už jsem včera neodepsala. Jsem ráda, že se ti seriál líbí a snad se ti spalo dobře 😊Me:
V pořádku. Bavila ses včera?Shiori:
Ani nevíš jak, byla tu i sestra 😊 a s kamarádkou se to protáhlo. A jak ses měl ty?Me:
No skoro celý den krom Vlive a filmů s Taem jsem se seknul na Vincenzovi. Ten seriál se mi líbí. Doufám, že ho potkám, abych mu to řekl osobně 😆Shiori:
Fajn, v tom případě si pro mě od něj vem autogram 😜Me:
Jak si přeješ. Už budu muset jít, pak napíšu.
Zatím 😚----------------------------------------
Pokračování příště...
ČTEŠ
Hi, I'm Suga... (BTS) ✔️
Romance,,Ahoj, já jsem Suga..." ,,Ahoj, jasné jen další otravný fake!" ,,Ty mi nevěříš?" ,,Jak bych asi mohla?" ,,Když mi nevěříš, pošlu ti fotku." ,,Ne díky, tu můžeš stáhnout kdekoliv a takových fotek mám v telefonu požehnaně." ,,Jak ti mám dokázat, že...