23.

266 84 5
                                    

Ahoj!!

,,Tak o čem jsi to se mnou chtěl mluvit?" optal se Namjoon, když si Yoongi sedl na místo spolujezdce a připoutal se.

,,No víš, měl bych takovou prosbu a chtěl jsem se nejdřív zeptat tebe. Chtěl bych vzít Shiori na náš koncert a poznat ji osobně..." řekl jsem a hleděl mu do očí. Nejdříve se tvářil překvapeně, poté se ale začal usmívat. 

,,Jo tak Shiori? Hezké jméno. To je ta holka, se kterou si píšeš tak často?" zvědavě se optal a potutelně se u toho usmíval. Na otázku mu ještě neodpověděl, protože se potřeboval rozmyslet kvůli posledním událostem souvisejících s Jiminem. Jemu to bylo vcelku jedno, neboť podle Yoongiho výrazu poznal, jak moc o setkání s ní stojí a klidně by jej podpořil, ale nechtěl zbytečně dělat rozbroje. Také tušil, že by ho podpořili i jiní členi skupiny, ale o Jiminovi s Jungkookem tak trochu pochyboval. 

,,Ano to je Shiori. Píšu si s ní už hodně dlouho. Být na mě, šel bych s ní klidně ven, ale jak jistě víš, v našem případě to není tak jednoduché. A tak mě napadlo tohle." pověděl jsem mu. 
,,Samozřejmě se zeptám i ostatních členů. Jen jsem chtěl vědět tvůj názor jako první, jelikož jsi náš úžasný leader skupiny." snažil jsem si jej získat lichotkou.

,,Pokud bude souhlasit většina, nemám s tím problém. Přeci jen, kdybychom nesvolili, je to jako bychom jí zakázali jít na koncert, což nemůžeme." nakonec řekl a mile se na něj usmál. 

,,Děkuji, doufám, že budou souhlasit..." to už jsem si řekl spíš pro sebe a přemýšlel, jak se na to zeptám Jimina. No nějaký způsob určitě najdu. Hlavně, aby to klaplo. Shiori jsem se o tom ještě nezmínil právě z tohoto důvodu a možná se ani nezmíním, abych ji překvapil. Vybavil jsem tak zhruba jaké pocity by z toho mohla mít a musel jsem se nad tím pousmát. Než jsem se nadál, dojeli jsme do studia. 

Oprášili jsme si pár starých choreografií a rovnou si procvičili nové, abychom byli připraveni na nadcházející koncert. Mezi přestávkami už jsem se stihl zeptat Jina, jenž také souhlasil s tím, že jsem mu nejdřív musel povyprávěl tak najel úplně vše. Jako dalšího jsem si odchytl naše sluníčko společně s Taehyungem. Tae zrovna moc nevnímal, neboť stále zaláskovaně hleděl na Hobiho. Když si vyslechl můj příběh s širokým úsměvem na tváři souhlasil a už se nemohl dočkat, až pozná tu, do koho jsem se podle něj zamiloval. Nevím, jestli se jedná přímo o lásku...to se přeci nedá poznat z pár písmenek. Jeho poznámku jsem radši opomenul. No máme už čtyři. Což znamenalo, že by to mělo vyjít, ale stejně jsem se musel zeptat i Jungkooka s Jiminem.

-------------------------------------

,,Tak o čem jsi to chtěl mluvit?" optal se zvědavé Jungkook. Za ním se krčil Jimin a též zvědavé pokukoval, avšak ke slovům se neodvážil.

,,No...kde bych měl začít?" řekl jsem si spíše pro sebe. Najednou jsem měl pocit, že je na to možná moc brzy po tom všem, co se událo. Jiminovi srdce jistě ještě nebylo zcela zahojené.

,,Takže?" znovu jej pobídl Jungkook a byl ještě zvědavější, neboť mu připadal Yoongi až moc nervózní, což se nestává pokud nejde o něco vážného.

No tak Yoongi to přece zvládneš. Buď budou souhlasit nebo ne. Stačí jim to jen říct. Snažil jsem se trochu povzbudit.
,,No už delší dobu si píšu s jednou dívkou, která zbožňuje naší skupinu. Přijde mi hrozně fajn a chtěl bych ji poznat osobně. Tak mě napadlo, že bych se s ní na koncertě mohl setkat. Věřím, že i vy si ji oblíbíte." dostal jsem ze sebe na jeden nádech. Chvíli na mě oba překvapeně hleděli. Pak se podívali na sebe a po chvíli se zase otočili ke mně. Nakonec souhlasili. Bylo mi jasné, proč souhlasil Jungkook, ale zajímalo by mě, z jakého důvodu souhlasil Jimin. No raději jsem to dál neřešil a šel jsem sdělit názor ostatních Namjoonovi. 


Pokračování příště...

Hi, I'm Suga...  (BTS) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat