Ahoj!! Dnes trochu odbočka, ale snad se i tak bude líbit.
Už jsem téměř spal, když jsem na tváři ucítil cosi divného, a tak jsem otevřel oči. Přes to, že jsem se lekl, když jsem spatřil spatřil oddalující se tvář Jimina, nedal jsem to znát. Raději jsem opět zavřel oči. Měl jsem pocit, že mě právě políbil na tvář. Doufal jsem, že to byla jen divná představa. Nemohl jsem si totiž vysvětlit, proč by tohle dělal a nějak jsem nad tím ani nechtěl přemýšlet. Po chvíïlce jsem opět přestal vnímat vše kolem a ocitl se v říši snů.
Ulevilo se mi, když jsem jej viděl zase pravidelně oddechovat. nejradši bych si nafackoval. Doufám, že mu to zítra bude připadat jako sen. Nevím, jak bych mu zrovna tohle vysvětlil, určitě by se na mě díval jako na blázna a možná by mě i přestal mít rád nebo bych mu přišel nechutný. Ne to ne, on takový není. Nemysli na hlouposti a radši spi, poručil jsem si v duchu. Díval jsem se na jeho spící tvář a cítil se zase o něco víc klidněji. Když jsem cítil, že na mě padá únava, zhasl jsem světlo a zavřel oči.
Probudil jsem se kvůli děsnému horku. Když jsem se nemohl ani pohnout, pochopil jsem, co je příčinou toho horka. Jimin na mě byl až moc nalepený. Vymotal jsem nohu zpod jeho nohya ruku mu dal na stranu. Poslepu jsem nahmatal mobil. Bylo jen chvíli po třeí ráno. Potřeboval jsem na chvíli na vzduch. Vstal jsem z postele a hodil na sebe jen mikinu. Díky světlu z telefonu jsem úspěšně došel až ke dveřím, aniž bych do něčeho narazil. Vyšel jsem z pokoje a opatrně za sebou zavřel. Zamířil jsem k výtahu a jel dolů. Procházel jsem kolem bazénu a koukal u toho do mobilu. Najednou mi vyskočila zpráva od Shiori. To taky nemůžeš spát? A počkat jasně ty se budeš chystat až za pár hodin, neboť u vás je teprv podvečer, pomyslel jsem si a najel na naší konverzaci.
---------------------------------------------
Suga však nebyl jediný, kdo nemohl spát. Dalším človíčkem, co se potuloval po chodbách hotelu byl Jungkook. Nemohl spát, neboť se bál o jednoho ze svých členů, přesněji řečeno o Jimina. Jeho kamarád se poslední dobou choval stejně jako tenkrát, když byl poblázněný do Sugy. Bál se, že do toho spadl znova a opět bude mít noční můry z toho, že to jeho milovaný nikdy nepřijme. Celý den dnes měl jakési zvláštní tušení, které jak vidno jej probudilo z příjemného spánku. Nakonec tedy zamířil k jejich pokoji, aby se přesvědčil, že je opravdu v pohodě...
A proč tohle všechno vlastně dělal? Protože už když měl dříve Jimin takovéto období, snažil se mu být co největší podporou, aby si uvědomil, kdo bude vždy po jeho boku. Zrovna dvakrát mu to nevyšlo. Spíš se stal náhradou za Sugu. Když si jej nevšímal, přiběhl za ním. Častokrát ho to štvalo, ale nakonec se s tím tak nějak smířil. Mohl mu už několikrát říct, co k němu cítí, jenže se též bál, že by Jimin jeho city nepřijal, a tak mlčel. Aspoň prozatím. Zařekl se, že jestli mu Yoongi ještě někdy ublíží, ať už nevědomky, sdělí mu své city a bude dělat vše proto, aby je Jimin opětoval. Byl rozhodnutý mu ukázat, jak má vypadat opravdová láska...
...když už byl u jejich dveří, přiložil si k nim ucho a snažil se naslouchat. Slyšel nějaké zvuky, ale neuměl si to k ničemu přirovnat. Měl kartu od jejich pokoje, neboť si ji Jimin zapomněl na stole, ale nechtěl tam jen tak vpadnout ještě v tak hříšnou hodinu. jenže když zvuky zesílily slyšel, že je to naříkání. Yoongi jej určitě utěší, když je s ním v pokoji, říkal si. Avšak ani po dvou minutách Jiminovo naříkání neutichalo. Stále váhal, zda má vstoupit. Nakonec to nevydržel a otevřel si pokoj. Zavřel za sebou a rozsvítil. Jakmile očima vyhledal JImina, vydal se tím směrem.
Pokračování příště...
ČTEŠ
Hi, I'm Suga... (BTS) ✔️
Romance,,Ahoj, já jsem Suga..." ,,Ahoj, jasné jen další otravný fake!" ,,Ty mi nevěříš?" ,,Jak bych asi mohla?" ,,Když mi nevěříš, pošlu ti fotku." ,,Ne díky, tu můžeš stáhnout kdekoliv a takových fotek mám v telefonu požehnaně." ,,Jak ti mám dokázat, že...