5.

388 94 16
                                    

Ahoj!!


U Sugy: 

Už jen po konverzaci se Shiori jsem se cítil o dost líp. Šel jsem si připravit něco malého k snědku a šel si sednout k televizi. Nestává se moc často, že bychom měli den bez zkoušení, takže jsem jej chtěl využít odpočinkem. Přepínal jsem z kanálu na kanál a doufal jsem, že mě něco zaujme. Přemýšlel jem na jaké seriály kouká Sayuri. Možná bych se jí mohl zeptat. Napsal jsem jí. Podivuhdně odepsala hned. 

Její oblíbený seriál se jmenoval Vincenzo. Už jen ten název mi něco říkal. Pustil jsem si jej a když jsem viděl, kdo hraje Vincenza, musel jsem smát. Song Joong-ki. Skvělý herec, se kterým jsem se párkrát setkal na různých slavností a podobně. Tak i někdo takový se jí líbí, pomyslel jsem si. Nutilo mě to trochu žárlit, ale v tomhle případě jsem se nedivil, byl to skvělý herec a vypadal dost dobře. Nechal jsem spekulací o něm a pustil si první díl. 

Už po prvním dle jsem umíral smíchy. Ihned jsem si pustil další, po něm ještě jeden, hrozně mě to bavilo a nemohl jsem se odtrhnout. Proč se nedívám na seriály častěji? Nějak jsem si to nemohl odpustit a začal psát Shiori, co mě na tom nejvíc rozesmálo. Neodepisovala, měla návštěvu, ale určitě si to potom přečte. Koukal jsem dál a když se blížil čas na Vlive napsal mi Namjoon, že nemůže, protože mu není nejlíp. Nevadí. Doufám, že se aspoň kouká Shiori. Jaký by tam tak mohla mít jméno? 

---------------------------------------------------------------------

Byla u mě kamarádka, se kterou jsem řešila všechny ty fake účty. Brali jsme to jako určitý druh zábavy, protože jsme se nad těmi zprávami smáli jako blázni. Jen jedna konverzace byla prostě divná a to ta se Sugou, který nepsal o rodině ani blbostech, že jej podporuju. Ten, na kterého jsem nebyla vždy zrovna milá. Ukazovala jsem jí naši konverzaci. Nějak se k tomu neměla, jak vyjádřit. Až když začal psát o tom, co se mu na Vincenzovi líbilo. 

,,Omg nemůžu uvěřit, že se kouká na Vincenza taky. Já nevím, přijde mi tak nějak obyčejný ani ne moc dotěrný oproti těm ostatním, ale je těžké uvěřit, že by to byl pravý Suga, každopádně tenhle má moje největší sympatie." řekla Sayuri. 

,,Jo taky mi přijde jiný oproti ostatním. Psal, že kolem čtvrté má být n Vlive s Namjoonem." 

,,Tak uvidíme a Namjoona vždy ráda uvidím, však víš." 

Povídali jsme si dál a obě sledovali hodinky. Pro naše překvapení opravdu byl na Vlive chvilku pr¨řed čtvrtou. Sledující se jen hrnuli a všichni psali jednu zprávu za druhou. Většinou mu psali, jak se má a kde má Namjoona. Tomu nebylo dobře, takže se nepřiipojí. Sayuri byla trochu zklamaná, ale i tak se se mnou koukala dál. 

,,Zkus  mu taky něco napsat. Sice se tu jmenuješ jinak, ale zeptej se ho, jestli na něco nekouká." 

,,Vždyť mu tam píše hrozně moc lidí, nestíhá ani odpovídat a určitě mou zprávu přehlédne." 

,,Za zkoušku nic nedáš, tak dělej." přemlouvala mě dál. 

,,Fajn, fajn už jdu na to." řekla jsem a napsala, jestli se dívá na seriály a když ano tak na jaké. Četl další zprávy a když se objevila ta moje, začal vyprávět o tom, že ho teď zcela pohltila jedna komedie. Ostatní se ho začali ptát, jak se jmenuje a když řekl Vincenzo, zastavilo se mi srdce. Teď jsem opravdu byla na pochybách, jestli to fakt není pravý Suga. Tolik náhod přeci existovat nemůže. 

Pokračování příště...

Hi, I'm Suga...  (BTS) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat