22.

335 85 12
                                    

Ahoj!!

Náš pobyt v Americe skončil a my se vrátili zpět. I když jsem se bál, jak to Jimin vezme, nebylo to tak hrozné. Plakal to ano a určitě ho to ještě bolí, ale choval se tak jako vždy a rozhodně neměl v plánu opouštět skupinu, za což jsem byl opravdu rád. Dokonce se i usmíval a to častěji než předtím, neboť Jungkook se až moc snažil, aby zahnal všechny Jiminovo chmury hodně daleko. Těm dvěma to spolu slušelo. Možná kdybych na to přišel dřív, třeba už by byli spolu. 

----------------------------------

Když se chýlilo k šesté rozloučil jsem se s kluky a opustil dorm.  Namjoon byl té lásky a rozhodl se mě odvést domů. Když jsem dorazil, nechal jsem si napustit vanu a mezitím si šel připravit čisté věci. Vrátil jsem se do koupelny, pustil si na telefonu relaxní hudbu a vlezl si do vany. Konečně doma, pomyslel jsem si. Hodnou dobu jsem tam realxoval a užíval si ten klid. Když voda začala stydnout, vylezl jsem ven, osušil se a převlékl. 

Udělal jsem si něco malého k snědku a šel se uvelebit na pohovku. Po dlouhé době jsem si pustil další díl Vincenza. Tohle mi opravdu chybělo. Jindy bych se ještě pustil do psaní nové písničky a podobně, ale tentokrát jsem dal přednost odpočinku. Po tom krušném týdnu jsem jej opravdu potřeboval. Pomalu už jsem usínal, když v tom se ozval můj mobil a nová zpráva od Shiori. Kohokoliv jiného bych ignoroval, ale ji jsem nemohl.

----------------------

Shiori:
Ahoj, neruším? 😊

Me:
Ty nikdy😊

Shiori:
😊😊😇
Jaky jsi měl dnes den? 😊

Me:
Dnes to nebylo tak hrozné. A jak ses měla ty?😊

Shiori:
Odpočinkově. Jak to vůbec dopadlo s tím kamarádem, vyřešilo se to?🤔

Me:
Nakonec ano. 😊 Tvá ráda byla užitečná. Ten druhý to nevzal tak spatně, jak se očekávalo, rozhodli se nechat všechno tak, jak bylo dřív 😊

Shiori:
Tak to jsem jedině ráda 😊
A co vůbec děláš?

Me:
Koukal jsem na Vincenza, už mi chybí jen 5 dílů a mám to dokoukané 😁
Doporučíš mi pak něco dalšího? 😊

Shiori:
No když mi seženeš Vincenzovo autogram, tak ano 😇😇

Me:
Fajn, jdu se podívat, kde bych ho mohl zastihnout 😅

Shiori:
To byl samozřejmě vtip 😁😁😁
Až to dokoukáš, stačí napsat 😊

Me:
Dobře napíšu, ale teď mě omluv, půjdu si lehnout 😇

Shiori:
Jen jdi, dobrou noc a sladké sny 😚

Me:
Děkuji i tobě 😚

-------------------------------------------------------------

I když jsem to byl já, kdo ukončil dnešní konverzaci, byl jsem smutný. Rád jsem si s ní psal, ale tak nějak mi došlo, že bych chtěl víc, než jen pár písmenek přes aplikaci. Chtěl bych ji poznat osobně. Stále jsem toho názoru, že musí být hrozně fajn. Zalezl jsem si do postele a přemýšlel, jak bych to mohl udělat. Sám jsem moc nechtěl, neboť zvědaví novináři jsou na každém rohu a bůh ví, co by z toho byli schopní udělat. No to by asi nedopadlo dobře. 

Možná rovnou s celou skupinou...někteří ze skupiny o tom ví a ostatní už tak nějak tuší, že si s někým píšu a to celkem dlouho dobu. Třeba by jim nevadilo, kdybych ji pozval na náš nadcházející koncert a prohodil s ní pár slov konečně naživo. Jenže...jak by to asi vzal Jimin? Povzdechl jsem si. Proč se vše zdá najednou tak komplikované. Nejdřív o tom promluvím s Namjoonem a když svolí, proberu to s Jiminem, aby se necítil nijak ukřivděně, a budu jen doufat, že také nebude proti. 

Nechal jsem své myšlenky stranou. Napsal jsem Namjoonovi, jestli bychom se nemohli zítra sejít dřív a oněčem si promluvit. Odložil jsem telefon. Nemusel jsem ani čekat na odpověď, jelikož jsem věděl, že souhlasil a staví se ráno u mě. Zhasl jsem lampičku na nočním stolku a zachumlal se do deky. Následně jsem zavřel oči a po chvilce už jsem byl v říši snů. 

Pokračování příště...

Hi, I'm Suga...  (BTS) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat