Ahoj!!
,,Tak co říkáš na kluky?" optal jsem se a dal jí ruku kolem ramen v tom přátelským gestu samozřejmě.
,,Jsou takový, jaký jsem si je představovala." odpověděla jsem s úsměvem na tváři a snažila se nedat najevo své rozpaky.
,,A já jsem také podle tvých představ?" nadhodil jsem a povytáhl obočí.
,,Hele ty zaláskovanej, nemysli si, že se uleješ z práce. Nejdřiv doprostři ten stůl a pak si můžeš povídat!" ozval se Jin, načež se ostatní začali smát.
,,Pomůžu ti s tím." oznámila jsem.
,,To je dobrý, zvladnu to. Ovšem pro jistotu se můžeš dívat, jestli to dělám správně." řekl jsem a mrkl na ni. Jina si pak podám.
Málem jsem neudržela rovnováhu. Tohle mi nemůžeš dělat, nebo omdlím, řekla jsem mu v duchu. Šla jsem s ním ke stolu a i když nechtěl, pomohla jsem mu prostřít stůl. Nic dalšího už dělat nemusel, a tak jsme si sedli vedle sebe ke stolu a povídali si, než byla večeře hotová.
O několik minut později se stůl zaplnil všemi možnými druhy masa a různými přílohami. Krásně to vonělo a vypadalo to lahodně. Ostatní si také přisedl. Z druhé strany vedle mě si sedl Jin, za ním Namjoon a naproti nám seděli Jungkook s Jiminem a J-hope s Taehyungem. Popřáli jsme si dobrou chuť a pustili se do jídla. U stolu bylo hrobové ticho, neboť se všichni věnovali jen těm dobrotám. Bylo to zvláštní, na tohle jsem rozhodně nebyla zvyklá.
,,To se nedá vydržet, nejsem zvyklý jíst tak spořádaně." vyhrkl Taehyung.
,,Jestli to děláte kvůli mě, tak rozhodně nemusíte, ani já nedokážu jíst takhle spořádaně. Většinou u jídla sleduju seriály." též jsem se ozvala. Vážně se tak snažili udělat dobrý dojem na někoho, kdo jim sotva sahá pod kotníky?
,,Ty jsi můj člověk. Hyung, vybral sis dobře." radostně zvolal Tae.
,,Tae, přestaň mu v hlavě strojit svatbu a neříkej takové věci nebo se studem propadne do země. Podívej, jak je červený!" snažil se usměrnit svého přítele J-hope.
,,Myslím, že tomu zrovna nepomáháš." zkonstatoval Namjoon a sledoval, jak se nejen Yoongiho ale i Shiori tvář podobá čilipapričkám vedle něj. Pohled na ty dva ho celkem těšil.
,,Souhlasím, takže se radši znovu pusťte do jídla, než vám to vystydne." řekl Jin a pro jistotu jim to naznačil rukou.
Mlčel jsem po celou dobu a raději se věnoval jídlu. Rozhodilo mě to. Kdyby tu nebyla Shiori, asi by mi to tolik nevadilo. Ale když takhle vtipkovali před ní, nevěděl jsem, jak se zachovat.
Když jsme dovečeřeli, Namjoon s Yoongim se ujali nádobí a kluci se zatím snažili vymyslet nějakou činnost na večer. Nakonec jsem se shodli, že bychom se mohli na něco kouknout. A aby ti dva o nic nepřišli, čekali jsme na ně. Mezitím jsem přemýšlela, jak bych jim mohla tu štědrost aspoň trochu oplatit, než mě z myšlenek vyrušil Jin.
,,Tak co? Líbí se ti tu?" optal se Jin.
,,Sice jsem se tu ještě moc neporozhlédla, ale ano, líbí se mi tu." odpověděla jsem s úsměvem.
,,Yoongi tě tu neprovedl?" položil jí další otázku.
,,No vlastně ani ne. Hlavně mu za to nenadávej. Už tak toho udělal až dost."
,,Co je to za hostitele, že tě tu ani řádně neprovedl. Jen vtipkuji. Měl toho poslední dobou moc. Pojď ukážu ti to tu, abys večer nezabloudila." hlesl s úsměvem Jin.
,,Dobře, stejně jsem se tě chtěla na něco zeptat."
,,Mě a na co?" nadhodil překvapeně.
,,Ty tu vaříš nejčastěji, že?" optala jsem se. Vím, že jsem někde něco takového četla, ale nebyla jsem si úplně jistá.
,,Ano kuchyň je moje." zvolal nadšeně JIn.
,,A půjčil bys mi ji zítra ráno? Chtěla bych se aspoň trochu odvděčit za tohle všechno a něco dobrého napéct." sdělila jsem mu své úmysly a doufala, že mi vyhoví.
,,Yoongi mi ukazoval několik tvých výtvorů už jen na těch fotkách to vypadalo delikátně."
,,Také se bduu snažit, aby to delikátní bylo i zítra."
,,Věřím, že ano a kluci budou mít jistě radost."
,,V to také doufám, až skončí s nádobím, ukážeš mi nenápadně, kde co je?"
,,Samozřejmě."
Lehce jsem se usmála a my pokračovali v prohlídce. Poté jsem obhlédli situaci v obývacím pokoji. Všichni byli tu, takže kuchyň byla volná a my využili toho, že byli zabraní do vybírání filmu, a nenápadně jsem se vkradli do kuchyně. V rychlosti mi ukázal, kde co najdu. Měl šikovně uspořádanou kuchyň, takže zítra určitě nebudu mít problém se vyznat, pomyslela jsem si. Vrátili jsme se včas, film už byl vybraný.
Yoongi ukázal na volné místo vedle něj. Sedla jsem si tedy k němu. Jin si sedl vedle nás společně s Namjoonem. J-hope s Taehynugem, který na něm seděl zabral zbytek pohovky. Jungkook seděl v křesle a díval se na Jimina. Nejspíš přemýšlel, zda se má taky přidat, nakonec mu nezbývalo nic jiného, protože ho Jungkkook stáhl na sebe. Pořád jsem měla pocit, že není úplně nadšený z mé přítomnsoti, ale nechtěla jsem se v tom zrovna dvakrát vrtat.
Kluci vybrali komedii, takže jsme se všichni pěkně nasmáli. Ale když jsme dokoukali, rozhodlo se, že se jde spát. Nedivila jsem se...byli po koncertě a ještě všichni pomáhali s večeří...spíš jsem obdivovala, kolik toho vydrželi. Nutilo mě to do úsměvu. Vydala jsem se do pokoje a koutkem oka zahlédla, jak mě Yoongi následuje. Sioce v pokoji byli dvě postele, ale nečekala jsem, že by to povolili. Nechala jsem to být, dokud jsme nebyli oba v pokoji. Zrovna když jsem chtěla promluvit, předběhl mě Yoongi.
,,Spím tady také. Nejdřív byl Namjoon proti, ale když jsem mu vysvětlil, že nemám žádné postranní úmysly, nakonec svolil. Tak snad ti to nevadí." prohodil jsem a nervózně se usmál.
Pokračování příště...
ČTEŠ
Hi, I'm Suga... (BTS) ✔️
Romance,,Ahoj, já jsem Suga..." ,,Ahoj, jasné jen další otravný fake!" ,,Ty mi nevěříš?" ,,Jak bych asi mohla?" ,,Když mi nevěříš, pošlu ti fotku." ,,Ne díky, tu můžeš stáhnout kdekoliv a takových fotek mám v telefonu požehnaně." ,,Jak ti mám dokázat, že...