Ahoj!!
Víkend utekl tak rychle a jelikož jsem celou neděli trávil s klukama venku, neměl jsem tolik času na psaní s Shiori. Takže jsme si zase psali jen chvíli večer, dokud jsme nešli spát. No dobře tak asi dvě hodiny. Povídali jsme si o všem možném a lhal bych, kdybych řekl, že jsem se necítil šťastně.
Druhý den ráno jsem vstal. A jako každé ráno jsem šel vykonat ranní hygienu. Když jsem skončil udělal jsem si lehkou snídani a poté jen čekal, až dorazí Namjoon. Mezitim jsem také byl na telefonu a projížděl příspěvky ostatních idolů. Byl tam i jeden příspěvek od Shiori. Opět fotila její sladký výtvor. Šlo opravdu vidět, že ráda pekla a na to jak nejím často sladké, tohle bych si dal hned. Už jen z té fotky to vypadalo dobře. Rozklikl jsem náš chat a pochválil ji.
Neodepisovala, a tak jsem se vrátil ke své předchozí činnosti. Asi po deseti minutách zazvonil Namjoon. Otevřel jsem mu, a pustil jej dále. Objal jsem jej na pozdrav a následně ho nechal zout. Začal si mě zvláštně prohlížet, snad jako bych něco provedl. Nechápavě jsem na něj pohlédl.
,,Vypadáš svěže, což u tebe po ránu není zvykem." podotkl Namjoon.
,,No pro jednou jsem se opravdu dobře vyspal. Dáš si něco?" optal jsem se jej a nasměroval ho do kuchyně.
,,Jen perlivou vodu, děkuji." odpověděl a sedl si ke stolu. Stále pozoroval svého kamaráda a lámal si hlavu nad tím, co by mu mohlo způsobit tak dobrou náladu. Nebylo to totiž poprvé, co na něj tak za poslední dobu působil. Když mu donesl sklenici s vodou, ozval se jeho telefon. Ihned si jej vzal do ruky a začal se u toho culit. Ale kdo by tak mu mohl psát? Nebo spíš komu by on odepisoval.
Nějak jsem nepostřehl, že mě celou tu dobu sleduje. Napsala mi Shiori a já ji prostě musel odepsat.
---------------------------------------
Me:
Wow, vypadá to fakt lahodně, to bych si taky dal😊😇
Jinak přeji dobré ráno 😊Shiori:
Dobré i tobě 😊😊
Kdybych to šlo, kousek bych k tobě teleportovala😁Me:
Ty by ses se mnou rozdělila jo?😍Shiori:
S tebou vždy 😚😇-----------------------------------------
,,Že ty si s tou holkou pořád píšeš?" optal se Namjoon, když si spojil dvě a dvě dohromady.
,,No...možná...vadí to snad?" optal jsem nejistě. Snad mu to nevadí. To jen díky ní, mám tolik energie.
,,Mě určitě ne, rád tě vidím tak energetického. Ale i tak si dávej pozor. Společnost by nemusela být ráda, kdyby se na to přišlo, ostatní fanoušci by určitě začali žárlit..." odpověděl mu. Nechtěl ani pomyslet, co všechno by se mohlo stát.
,,Neboj, stejně mi asi tak úplně nevěří, že jsem to já, takže se tím nikde nechlubí. Nechtěj vědět, kolik lidí jí psalo pod mým jménem."
,,A o čem si vlastně píšete?" začal vyzvídat a sledoval, jak se jeho kamarádovi rýsuje úsměv na rtech.
,,O všem možném. Nejvíc si tedy píšeme o tom, jaký jsme měli den. Co máme rádi a tak různě. Třeba hrozně ráda peče a vaří. Také kouká na seriály. Jaké písničky poslouchá a tak dál."
,,Chápu, takže to není žádná vlezlá fanynka?"
,,Ne to rozhodně ne. Psala že by si jednou přála s námi strávit jeden den. Kéž bych jí to tak jednou mohl splnit."
,,To skoro zní, jako by ti na ní záleželo."
,,No možná, prostě si s ní hrozně rád píšu a bylo by fajn strávit den taky s někým jiným, než s celebritami..."
,,No uvidíme, jestli by se s tím dalo něco udělat...ale teď proč jsem přijel. Dnes si zabal věci, zítra odlítáme do USA."
Pokračování příště...
ČTEŠ
Hi, I'm Suga... (BTS) ✔️
Romance,,Ahoj, já jsem Suga..." ,,Ahoj, jasné jen další otravný fake!" ,,Ty mi nevěříš?" ,,Jak bych asi mohla?" ,,Když mi nevěříš, pošlu ti fotku." ,,Ne díky, tu můžeš stáhnout kdekoliv a takových fotek mám v telefonu požehnaně." ,,Jak ti mám dokázat, že...