17.

288 84 21
                                    

Ahoj!!

Opět jsme byli na cestě do hotelu. Když jsme dorazili, kluci si chtěli dát jeden drink po těžkém dni. I když jsem moc nechtěl, nemohl jsem odmítnout. Zašli jsme do hotelového baru a sedli si do našeho zamluveného salonku. Nepotřebovali jsme pozornost ostatních. Sedl jsem si vedle Hobiho, který se neustále culil jako sluníčko. Tae se na mě divně zamračil a už si chtěl sednout vedle mě, jenže ho předběhl Jimin a jen se na něj andělsky usmál. Nakonec si sedli i ostatní a Namjoon nám objednal pití. 

Sledoval jsem ostatní, jak se mezi sebou baví. Když se mé oči zastavily na našem leadrovi a jeho spolusedícího, nemohl si nevšimnout, jak se k sobě ti dva mají...možná až moc mají. Raději jsem stočil pohled jinam, abych na sebe nestáhl jejich pozornost. Upil jsem ze své skleničky a následně to málem vyplivl kvůli Hobimu. 

,,No vypadá to, že se někdo konečně rozhoupal a dal najevo své city. Nechtěj vědět, kde teď Jin tak často přespává." pošeptal mu Hobi a začal se smát.

,,Idiote! Chceš mě zabít?" vyhrkl jsem. Ovšem přes dění okolo mi nikdo jiný nevěnoval pozornost. Hobi se ještě více zakřenil. Naklonil jsem se k němu.
,,Ať už je to jakkoliv, je to jejich věc. Ale když už si to myslíš, neměl bys to samé udělat i ty?" nadhodil jsem s úsměvem.

Oni se skvěle baví a já jsem vzduch. Mě do smíchu tedy vůbec nebylo. Proč je u něj tak blízko? Vadilo mi to. Schválně jsem si sedl k němu, abych mu byl blíž a on se stejně vybavuje jen s Hobim. Žárlil jsem...žárlil jsem dokonce na člena skupiny, i když vím, že nemám důvod. Jsem hrozný, pomyslel jsem si. Ale žárlivost se ovládnout nedala. Zavěsil jsem mu ruku kolem paže a víc se ho k sobě natiskl. Hlavou se opřel o jeho rameno, čímž jsem si získal jeho pozornost, avšak nevypadal zrovna nadšeně. Dokonce se na chvíli zamrazil. 

Nějak jsem neřešil to, že předběhl Taehyunga, aby si mohl sednout vedle, ale že mě tahá i od Hobiho mi přišlo už divný. To jako žárlí, nebo o co mu jde? Zamračil sjem se na něj, ale když se pak na mě díval těma smutnýma kukadlama, nevydržel jsem to dlouho a nakonec se na něj usmál. 
,,Děje se něco?" optal jsem se jej. 

,,Ne jen jsem se potřeboval opřít. Cítím se vyčerpaný..." řekl jsem a zahnal svou lež nevinným úsměvem. 

,,A chceš si jít tedy lehnout?"  

,,A ty bys šel se mnou?" optal jsem se. 

,,Jo taky jsem celkem unavený, tak pojď." pobídl jsem jej a začal se pomalu zvedat. Když jsme se procpali kolem Taehyunga a Kookieho, popřáli jsme ostatním dobrou noc a zamířili na pokoj. 

Když jsme přišli, dal jsem si ještě rychlou sprchu. Jimin mě vystřídal. Než přišel, psal jsem si chvíli se Shiori, která už se cítila lépe, takže jsem mohl být v klidu. Pak jsem si vzpomněl, že jsem se jí ptal na suvenýr. Sice mi asi moc nevěřila, ale když už jsem tady, mohl bych jí koupit nějaký dárek. Přemýšlel jsem, co vhodného bych jí mohl koupit a nějak si nevšiml, že už je Jimin Hotový, dokud na mě doslova neskočil. 

,,Na to, že ses cítil vyčerpaný, máš až moc energie ne?" nadhodil jsem a on se trochu odtáhl. Jen na chvíli...

,,Ta sprcha mě asi probrala." odpověděl jsem a lehl si na jeho hruď. Nijak nenamítal. Prstem jsem mu začal jezdit po ruce. 

A je to tady, jeho mazlivá nálada se dostavila. V duchu jsem si povzdechl. Pořád mi připadal jako dítě. Volnou rukou jsem jej hladil po vlasech. Najednou začal zpívat. Jako vždy jeho hlas zněl krásně...tak krásně, že mě to pomalu uspávalo. Zavřel jsem oči a poddal se tomu. 

Už to vypadalo, že usnul. Lehl jsem si vedle něj a díval se na jeho tvář. byl tak roztomilý, když spal. Opět mě nutil myslet na samé divné věci. Nakonec jsem neodolal a políbil jej na tvář a na moment se  jeho oči otevřely. 

Pokračování příště...

Hi, I'm Suga...  (BTS) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat