29.

238 81 37
                                    

Ahoj!!

Když se kluci převlékli, Suga mě jim představil. Všichni se na mě usmívali od ucha k uchu...jen Jimin vypadal celkem naštvaně. Modlila jsem se, abych důvodem jeho zloby nebyla já. Sdělila jsem Yoongimu, že jeho pozvání přijímám. Nakonec se rozhodlo, že se nejdříve vrátíme do dormu a poté zajedeme společně s Namjoonem pro mé věci. 

Jakmile jsme dorazili, Namjoon je zaúkoloval a my se opět dali na cestu. Tak nějak jsem předpokládala, že bude ticho nebo že se se mnou bude bavit spíše Yoongi, ale slova se od začátku cesty ujal Namjoon. Vyptával se na různé věci jako například jaké mám koníčky, co vlastně dělám a jaké mám plány do budoucna. Samozřejmě jsem na vše pravdivě odpověděla. Když už jsem si myslela, že se na nic ptát nebude, opět spustil. 

,,Co máš v plánu s Yoongim?" 

,,Co? Cože? Co bych s ním měla mít v plánu?" 

,,Neposlouchej ho asi se jen snaží hrát si na mé rodiče a trochu tě vylekat." řekl jsem s úsměvem. Poté jsem pohled stočil k Namjoonovi a očima jsem mu naznačil, aby přestal. 

,,Aha...rozhodně se nemusíš bát, nemám žádné nekalé myšlenky." řekla jsem a pro mé štěstí jsme dorazili před hotel. Vystoupila jsem z autaa běžela si nahoru pro věci. Stále jsem byla vykolejena jeho otázkou. 

,,Proč ji tak děsíš?" optal jsem se jej, když Shiori vystoupila. 

,,Jen jsem chtěl vědět, jestli nemá nějaké postranní úmysly." odpověděl a zašklebil se na něj. 

,,Vypadá tak snad?" položil jsem mu další otázku. 

,,Ne, teď to spíš vypadá, že je máš ty." 

,,Proč bych je měl mít?" 

,,Nevím, ale přijdeš mi vůči ní moc ochranářský a nemůžeš z ní spustit oči od chvíle, cos jí spatřil." 

,,Zase nepřeháněj a už radši mlč, Shiori se vrací." 

-------------------------------------------------------------

Když jsme se vrátili zpět, kluci byli v plném proudu. Všichni spiolečně připravovali v kuchyni jídlo. Yoongi mi ukázal pokoj, ve kterém budu spát a nechal mě, ať si v klidu vybalím. Vybalila jsem si a převlékla se do pohodlnějšího oblečení. Následně jsem se vydlaa za klukama. 
,,Chcete nějak pomoci." nabídla jsem se.

,,Ne, to rozhodně ne, jsi náš host, takže se o tebe musíme řádně postarat." ujal se slova J-hope a zeširoka se usmál. 

,,Jsi opravdu jako sluníčko." prohodila jsem s úsměvem. 

,,Jo to je, ale je to moje sluníčko." ozval se Taehyung a skočil mu kolem krku. 

,,Tae!!" okřikl ho J-Hope a pohledem mu naznačil, aby tohle před Shiori nedělal.

,,Neboj se, neukradnu ti ho." řekla jsem a mrkla na něj. Ti dva spolu byli roztomilý, takové dvě sluníčka, pomyslela jsem si. 

,,Tss, to si snad ze mě děláte srandu." sykl Jimin a odešel z kuchyně.

,,Udělala jsem něco?" zmateně jsem se optala, nemohla jsem si nevšimnout jeho zlostného pohledu, když jsem vyslovila tu větu. 

,,Ne, jen je asi přetažený." bránil ho Jungkook. 

,,Mám za ním jít?" 

,,Nebude potřeba, já za ním zajdu." pověděl s lehkým úsměvem Jungkook a vydal se za Jiminem. 

------------------------------------------------------------------------

Všichni se na ni těšili, protože o ní Yoongi neustále básnil. Teď by se kvůli ní nejradši rozkrájeli jen, aby se cítila pohodlně. Ale o to, jak se cítím já, se nikdo nestará, pomyslel jsem si. 
,,Prý "neukradnu ti ho" , mě si ho ale ukradla, jak směšné." sykl jsem do prázdna. Doufám, že ten víkend uteče co nejrychleji, nevím, jestli se před ní dokážu ovládat, říkal jsem si. 

,,Jimine? Co to sakra bylo?" vyrušil ho z myšlenek Jungkook a naštvaně na něj hleděl. Avšak tázaný mu neodpověděl. 

,,Jimine, proč se chováš takhle? Myslel jsem, že tohle už jsme řešili. Pokud chceš být na někoho naštvaný, tak buď na Yoongiho ale ne na Shiori. Ona za nic nemůže." promluvil už o něco míň naštvaně Jungkook. 

,,Fajn, fajn. Kolikrát mi to chceš ještě říct? Já vím, že za nic nemůže, ale prostě mě naštvala ta věta." snažil jsem se hájit. 

,,To mi taky došlo. Jen jsem si myslel, že když máš teď mě, hodíš to konečně za hlavu, nebo se mnou snad nejsi šťastný?" optal se jej Jungkook a zpříma mu hleděl do očí. Bál se, že toho pro něj dělal stále málo. 

,,Takhle jsem to rozhodně nemyslel. Jsem s tebou šťastný...omlouvám se, jestli jsem tě nějak zranil." hlesl jsem a lehce se usmál. Stáhl jsem si jej do objetí a když jsem se od něj odtáhl, políbil jsem ho. Kroutil jsem nad svým chováním hlavou. Kvůli takové maličkosti jsem rozesmutnil Kookieho, který si tohle nezasloužil. 

Jungkook se na něj usmál a pohladil jej po tváři. Tolik ho miloval. 
,,Odpočiň si a pak přijď na večeři." řekl mu a už se chtěl vydat zpět. 

,,Myslím, že jsem v pohodě." nadhodil jsem a chytil jej za ruku. 

,,Vážně? A sneseš pohled na ty dva?" optal se jej pro jistotu. 

,,Mám tebe, takže ano." odpověděl jsem s úsměvem a vydal se s ním za ostatními. 


Pokračování příště...

Hi, I'm Suga...  (BTS) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat