Ahoj!!
Byl druhý den od toho, co Suga psal, že mi přijde balíček. Popravdě netrpělivě jsem čekala, jestli opravdu něco přijde. Přešlapovala jsem po bytě tam a zpět a kontrolovala telefon nebo čekala, až uslyším zvonek. I kdybych chtěla dělat něco jiného, nemohla jsem, protože má hlava se nedokázala soustředit na nic jiného než na balík. V hloubi duše jsem se modlila, aby tohle byl důkaz, že to je opravdu Yoongi. Pak bych byla ten nejšťastnější člověk na světě. Už jen ten pocit, že vám doopravdy psal váš největší oblíbenec...že si zrovna ze všech ostatních vybral vás, je prostě něco nepopsatelného, pomyslela jsem si a stále přešlapovala po bytě.
Když jsem se opět zastavila v kuchyni, chtěla jsem si natočit vodu, abych zahnala žízeň, když v tom se ozval zvonek. Zapomněla jsem na svou žízeň a utíkala ke dveřím. Podívala jsem se přes kukátko. Cizí muž s krabicí v ruce. Že by? Otevřela jsem dveře a pozdravila jej. Když se mě optal, zda jsem ta, již je psaná na balíku, v duchu jsem omdlela. Rychle jsem se vrátila pro peněženku, abych potvrdila svou totožnost. Ještě jsem podepsala převzetí a poté mi balík předal. Zavřela jsem dveře a utíkala s tím do obývacího pokoje.
Jen na malou chvilku mě přepadly pochybnosti, ale nakonec jsem je zahnala a ihned se začala dobývat do krabice. Bylo v ní spoustu maličkostí...nejspíš suvenýry z Ameriky, pomyslela jsem si. Také světle fialový jemný šátek. Opatrně jsem po něm přejížděla, ale pak jsem nahmatala něco tvrdšího. Rozložila jsem jej a našla v něm psaníčko a obálku. Tu jsem zatím dala stranou.
- Ahoj,
vím, že jsi dost pochybovala a já tě opravdu nechtěl zklamat.
Vážím si toho, žes mi dala šanci, abych ti to dokázal.
Hrozně rád bych tě koponečně viděl, a tak jsem vymyslel způsob, jak to udělat.
Snad mé pozvání přijmeš.S láskou Yoongi -
Tak tohle si musím zarámovat!! Opravdu to byl on a ještě se se mnou chce setkat. A ta poslední věta...s láskou Yoongi...ahh, jak kouzelné. Nemůžu tomu uvěřit, ale je to pravda, křičela jsem ve své hlavě. Na chvíli jsem se nechala unést a začala skákat a ječet radostí. Když jsem se uklidnila, vzala jsem si do ruky obálku a našla v něm lístek na koncert. V.I.P lístek na koncert. To mě podržte.
Asi umřu štěstím. Chvíli na to se ozval můj mobil. Ihned jsem se pro něj natáhla. Nová zpráva a nebyla od nikoho jiného než od Yoongiho. Ihned jsem mu odepsala a poslala mu milion různých emotů a gifů, které vyjadřují radost. Zkrátka řečeno jsem jej zaspamovala. Asi chápal mé nadšení a abych se necítila tak hloupěš, začal mě spamovat nazpátek. Měl u sebe Namjoona, takže jsme si nepsali moc dlouho. Výjimečně mi to nevadilo, neboť jsem si šla zařizovat letenku a dovolenou, abych mohla navštívit Yoongiho a ostatní členy BTS a konečně je uslyším zpívat naživo.
Podívala jsem se, kdy a kde přesně to vlastně mělo být. Už za týden. Měla bych tam být o den dřív, abych se stiohla trochu zorientovat. Také jsem se podívala po nějakém hotelu poblíž. Když jsem jej našla, udělala jsem si rezervaci. Teď už bude zbývá zařídit jen tu dovolenou, ale to se může udělat zítra, řekla jsem si. A protože jsem před tím nemohla myslet na nic jiného než zásilku od Yoongiho, šla jsem si konečně udělat něco k jídlu.
Pokračování příště...
ČTEŠ
Hi, I'm Suga... (BTS) ✔️
Romans,,Ahoj, já jsem Suga..." ,,Ahoj, jasné jen další otravný fake!" ,,Ty mi nevěříš?" ,,Jak bych asi mohla?" ,,Když mi nevěříš, pošlu ti fotku." ,,Ne díky, tu můžeš stáhnout kdekoliv a takových fotek mám v telefonu požehnaně." ,,Jak ti mám dokázat, že...