15.

323 88 60
                                    

Ahoj!!

,,Co to zase děláš? Nemáš snad svojí postel?" optal jsem se naštvaně. nejdřív po mně hodí ručníkem a teď mě ani nenechá spát. Čím jsem si tohle zasloužil? 

,,Nechci spát sám. těžko se mi usíná v novém prostředí a ty to víš. Sotva jsem něco naspal, tak mě nech dnes spát s tebou." prosil jej mladší. Byly doby, kdy tohle bylo automatické a nemusel se vůbec ptát. 

,,Pořád jsi jako malý dítě." řekl jsem a povzdechl si. Věděl jsem, že i kdybych jej odmítl, stejně by neodešel. No budu to muset vydržet. 

,,Prosím Yoongi, jen dnes. A slibuji, že už po tobě nebudu házet ručníkem." zkoušel to dál a ještě víc se natiskl na záda svého blízkého přítele. Dal mu ruku kolem pasu a vtahoval do sebe jeho sladkou vůni. 

,,Dobře, ale jen dnes." řekl jsem. Dal jsem mu ruku na stranu, abych se mohl otočit k němu, neboť jsem se necítil zrovna pohodlně, když na mě byl úplně nalepený. Naskytl se mi pohled na jeho andělský úsměv, což mě donutilo zvednout koutky do mírného úsměvu. 
,,Tak a teď zavři oči a nech si zdát něco sladkého." popřál jsem mu a pohladil jej po stále vlhkých vlasech. Nahl jsem se přes něj, abych zhasl světlo.

,,Nechám si zdát o tobě." šeptl s úsměvem na rtech. Využil toho, že ještě neležel úplně a stáhl ho na sebe. I přes to, že místnost osvětloval jem měsíc, viděl, jak se tváře druhého zabarvují do červena...ale také mohl vidět, že jej to moc netěší. 

,,Co to zase děláš? Takhle neusnu, tak mě pusť, než si to rozmyslím." prohodil jsem podrážděně. Nakonec mě propustil z jeho objetí. Lehl jsem si na bok a zavřel oči. A opět jeho zbloudilá ruka zamířila k mému pasu. To už jsem ignoroval, neboť bylo zbytečné něco říkat. Moc dobře věděl, že to nemusím, ale stejně to vždy udělal, protože by podle něj jinak neusnul. Myslel jsem, že z těchto časů už vyrostl, ale očividně jsem se spletl. Stejně nechápu proč se všichni chovají tak zvláštně poté, co jsem se přestěhoval do vlastního? Když jsem ještě bydlel s nimi, všímal si víc Jungkooka. To je jedno, řekl jsem si v duchu a nechal své myšlenky stranou. Nakonec jsem mu také dal ruku kolem pasu a snažil se usnout. 

Jimin se pousmál nad gestem staršího a pro jednou se zase cítil dobře v náruči svého oblíbence. Ještě trochu se k němu přiblížil, že se jejich čela skoro dotýkala. Vyčkával, než Yoongi usne, aby si mohl prohlížet jeho spící tvář. Vždy mu připadala kouzelná, protože při tom vypadal tak sladce a často se ze spaní usmíval, takže šli vidět mírně baculaté tváře. Když se dostatečně nabažil té krásy, opět zavřel oči a jen mu tiše popřál dobrou noc, i když věděl, že jej neuslyší, protože dávno spal. Sám usnul po pár minutách a s myšlenkami na něj. 


Pokračování příště...

Hi, I'm Suga...  (BTS) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat