32.

309 83 34
                                    

Ahoj!!

Na sladký zrovna moc nejsem, ale tohle bylo tak dobré, že jsem nemohl odolat. Ochutnal jsem od každého trochu a pak se pustil do dortu jen pro mě. Ke konci to bylo obtížné, ale nechtěl jsem, aby si Shiori myslela, že mi její dobroty nechutnají, a tak jsem to snědl celý.
,,Mám pocit, že se dnes nehnu. le bylo to tak dobré, že jsem nemohl přestat jíst." hlesl jsem, když jsem spolkl poslední sousto. 

,,To asi nikdo z nás. Přijde mi, že JIn už nabral nějký to kilo navíc." prohodil Namjoon se smíchem, když sklízel nádobí ze stolu. Jakmile se vrátil k JInovi, začal mu hladit břicho. 
,,Bude z tebe malá kulička." šeptl k JInovi a culil se na něj od ucha k uchu. 

Už jsem chtěla něco říct, ale překvapilo mě chování Namjoona, takže jsem jen nehnutě stála a sledovala situaci. Vždycky jsem si říkala, že se někteří členové k sobě mají možná až moc. Každopádně jsem byla ráda, že se všechno snědlo, i když jsem to nijak nevyžadovala. Udělala jsem toho tolik, že i pro osm lidí toho bylo stále moc. 

,,Asi bychom se měli někam přemístit. Myslím, že Shiori nepotřebuje být svědkem jejich až moc přítulné nálady." zvolal Hoseok a začal máchat rukama, aby ostatní vyhnal při nejlepším aspoň do obývacího pokoje. 

,,Co vlastně teď budeme dělat?" optal jsem se. 

,,Já s Taehyungem se půjdeme projít a nakoupit." odpověděl mu Hoseok. 

,,My půjdeme asi k sobě, abychom vám nechali trochu soukromí. JInak bylo to opravdu dobré." prohodil jsem s úsměvem. Následně jsem vzal Kookieho za ruku a vydal se s ním do pokoje. Celé ráno jsem sledoval všechno a všechny kolem. Uvědomil jsem si, že jsou všichni s někým spárovaní jen Suga ne, takže jsem teď byl celkem rád, že si našel někoho, ke komu má tak blízko. Aspoň se nebude cítit osaměle. 

,,No a jsme opět sami, takže co chceš dělat?" optal jsem se tentopkrát Shiori a usmál se na ni. 

,,Tak mě napadlo, když už sedíme před tou televizí, nekoukneme se na VIncenza, určitě jsi to ještě nedokoukal a já se ráda podívám s tebou." navrhla jsem a také mu věnovala úsměv. 

,,To zní jako dobrý nápad." odvětil jsem. pustil jsem televizi a na netflixu najel na Vincenza a najednou jsem si vzpomněl, že tenkrát vtipkovala o tom podpisu. Jenže to neví, že jsem ten podpis opravdu sehnal. Musím se s ní pak stavit u mě, abych jí ho dal, pomyslel jsem si. 

Koukali jsme se, dokud nebyl oběd, který dnes připravoval Jin s Namjoonem. Dneska by nejradši dělali všechno spolu. A když myslím všechno tak úplně všechno. Ještě včera upozorňoval Taehyunga, aby nedával tak najevo svou náklonost k Hoseokovi a dnes dělal to samé a okatěji. 

Po obědě jsme též pokračovali ve sledování, kdy se k nám připojil i Jimin s Jungkookem. A jelikož z toho ti dva nemohli tak, že jejich reakce byli hlasitější než ty moje s Shiori, přitáhli i zbytek. Takže jsme zase byli napresovaný vedle sebe. Přitáhl jsem si Shiori blíž, neboť vedle ní seděl JImin, a dal jí ruku kolem ramen, což jsem chtěl udělat už dávno, kdyby se k nám pořád někdo nepřipojoval. Prostě takové to klišé v kině, kde se takhle snaží kluk sbalit holku. 

Zrudla jsem a na chvíli přestala dýchat. Srdce mi teď tlouklo tak nahlas, že jej museli slyšet snad všichni. Pohlédla jsem na Yoongiho. Nevinně se na mě usmíval. Nemohla jsem nic namítnout. Navíc i přes ten pocit trapnosti, že tohle udělal i před ostatními, jsem se v jeho blízkosti cítila až moc dobře. 

Hi, I'm Suga...  (BTS) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat