1

403 28 10
                                    

Cupidon!Aceea persoana care isi duce sageata spre doua persoane pregatite sa se iubeasca pana la sfarsitul vietii lor.Cam asa ma striga lumea!Eu sunt cel care trimite iubirea spre persoanele din jurul meu.Asta...in viata reala.Viata mea poate fii cam nebuna,in jur lumea ma stie doar ca un baiat ce da mereu sfaturi bune in dragoste reusind mereu,iar altii ma stiu doar virtual cu un nume diferit.Ma numesc Airy Kim,Airy e numele meu,iar eu sunt un scriitor de carti,care lucreaza pentru o companie,dar cu un nume diferit,deoarece nu vreau sa stie lumea cine sunt cu adevarat.Iar in jurul meu lumea ma stie ca cupidon...la universitate!Asa e sunt la o universitate normala,dar cu un job ca scriitor.Totul a inceput atunci cand am dat d eo aplicatie descarcand-o am intrat pe ea.Acolo s eputea citi carti si a face cartiile tale propii.Usor am inceput sa scriu primind multe urmariri,voturi,cometarii si anele distribuiri.O companie a auzit si dat de mine,rugandu-ma sa fiu in compania lor.Asta totul de la cateva carti,dar ce va urma sa fac imi va schimba viata.Eu!Nu am prieteni,cei care ma stiu sunt doar cunostiinte de intamplari,dar prieteni...nu!Nu am!Nu e ca nu am avut,sa destramat cand am aflat ca toti ma foloseau doar pentru ca fratele meu mai mare e mult mai atragator ca si mine.Normal ca am ajuns sa indepartez,faptul ca sunt scund si arat mai bine ca o fata nu inseamna ca trebuie sa fiu tratat diferit.Am parul brunet si ochii albastri,iar înălțimea mea este de 1.58.Mica,nu-i asa?

-Oooo!Airy!Intra,ia loc!

-Buna ziua,dn.Lan!

-Ooo!Nu trebuie sa imi spui doamna!Spune-mi doar Boa!

-Boa..

-Asa!Te-am chemat aici pentru ca vreau in primul rand sa te intreb daca ai inceput vreo noua carte?

-Inca nu...

-Perfect!spune facandu-ma sa tresar.Am primit multe cerinte,iar cum suntem in era modernitatii stii si tu ca cartile BL sunt foarte vazute si cautate.Asa ca ce ar fii sa scrii una?

-O iubire intre baieti?spune usor confuz si totodata agitat.

-Daaa!Deci?

-Nu stiu ce sa zic....

-Atunci trebuie sa o faci acum.Iar....!Cum una dintre cartile tale din BL ceea cu "Iubire de doctori".Se va face un film din cartea ta.Mai exact un serial!

-S-serial?!spun socat.

In love with the writer!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum