16

182 26 6
                                    

-Airy!E rimpul sa te trezești!

-Inca 5 minute....

Ma intorc lenes pe cealalta parte,lovindu-ma usor de ceva.

-Hehe.Asta e dragut,dar oricat de mult mi-ar placea sa te cuibaresti la pieptul meu,as sori nespus de mult s ste trezesti pufosenie mica.

Am deschis ochii,cand mi-am dat seama ca e Rin de data asta,ridicandu-ma putin ametit,dar mi-am revenit repede.Somnilenta a fost mult prea mare,iar faptul ca eu nu prea dorm bine uneori isi face simtita bine prezenta,printr-o migrena.

-Cafea?spune Dojin intinzandu-mi in fata o ceasca de cafea,care recunosc ca miroase destul de bine.

Normal ca dimineata a decurs putin haotică,deoarece gemenii au tras la o mica cearta care sa ma imbrace.Asa ca am ajuns la o concluzie sa faca amandoi.Chiar daca m-am simtit rusinat din cale afara,a trebuit s afiu puternic.In momentul asta ne aflam la platou,voi observa urmatoarea scena care are si defect de acțiune si actorie,dar si ceea noua ce ar trebui sa urmeze acum ceva vreme.

-Ma bucur sa te revedem,dl.Kim!spune Len.

-Si eu ma bucur sa va revad.spun zambind.

-Sunteti mai bine,dl.Kim?ma intreaba Kaya.

-Sunt bine,domnisoara Stan.Multumesc frumos pentru intrebare.

-Mana dv.!spune Lee Rain.

-Oh!E rupta!spun d eparca nu e nimik.Nu iti face griji pentru mine,voi trebuie sa aveti incredere in voi si sa continuati.

-Desigur!spune Daren.

-Sa mergem!spune Seb luandu-ma de langa gemeni.Nu iti face dl.director si fratele sau au de mers la o sedinta,dar putem sa asteptam pentru filmare.

-Bine.

Am fost asezat pe scaunul la care eram mereu asezat,privimd cum se derula scena.Nu inteleg unde au-Aaaaa!Rain e prea concentrat pe a face emotia.

-Stop!spun facandu-i sa se opreasca.Rain!spun facand demn sa vina la mine.

-Da dl.Kim?

-Relaxeaza-te,bine?Esti stresat prin a face emotia.Incearca sa simti!

-Cum...sa fac asta?spune rusinat.

-Gândește-te ca e persoana d ecare iti place,asta va ajuta.

-Multumesc!spune plecand zambind.

Scena a fost reluata,privind ia oeist perfect,dar acum ca ma gandesc la ceea ce i-am spus...Imi duc mana la inima ascultand bataile inimii cum se accelereaza usor cu gandul la cei doi gemeni.E posibil...sa ii plac si sa nu îmi sau seama?E adevarat ca nu dtiu cum se simte mai exact sa iti placa de cineva.Tot ce am aimtit a fost nepasare si ura pe unele persoane,dar ce sa fac.

-Scuza-ma!Ma poti ajuta sa ii gasesc pe fratii Min?

Privirea mea se duce spre sursa vocii,intalnind o femeie frumoasa,parul auriu,ochii rosiatici spre rozaliu si buzele la fel de rosii ca sangele.

-D-de ce ii cautati?intreb curios.

-Asta nu te priveste!Deci?

-Cine intreaba atunci?

-Logodnica lui Dojin.

L...Logod...

In love with the writer!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum