-Airy!
-Ce?Cum?spun scos din transa.
-Vin-o!Directorul este aici sa te vada!
-Ce?spun confuz.Dar cum?Adica!De ce?Nu a venit pentru persoanele de la auditie?
-Ba da.ma lamureste Seb.Dar doreste sa te intalneasca si pe tine!
-Aaa!Umm!Vin acum,un moment!spun strangandu-mi cartile.
Acele carti erau de la cartea care se va transforma in serial,doar ca am decis sa aduc una in caz de ceva.L-am urmat pe Seb pana într-un fel de birou de sedinta.Acolo erau cateva persoane de la auditie,cele mai importante pe langa personajele principale.Normal ca am atras atentia asupra noastra cand am intrat.
-Buna ziua!salut respectuos.
-Buna!saluta si persoanele.
-Acesta este autorul cartii "Iubire de doctori".Azi a fost invitat la auditii ca sa vada si sa stim parerea despre actul pentru personaje.informeaza absolut,dar absolut tot Seb.
Una dintre persoanele aflate acolo sa ridicat in picioare,incepand sa isi lase vocea groasa libera.
-Buna!Numele meu este Min Dojin,am 23 de ani!Sunt directorul care iti va face cartea un serial.
Un barbat inalt,parul albastru inchis si ochii aurii.Vocea lui era atat de groasa si de joasa incat imi trimitea fiori pe sina spinarii.
-In-incantat!spune balbaindu-ma.
-Oh!Si acesta este fratele meu geaman,Rin!spune aratand spre un barbat la fel de inalt,aratand exact ca el,doar ochii erau diferiti acestuia fiind de culoarea verde.
Chiar si vocea acestuia era la fel de groasa si iti trimitea un vibe misterios.M-am asezat la masa,fiind putin agitat,chiar mi-am mutat privirea in parti agitat de privirea celorlalti.Chiar nu aunt obisnuit cu atata atentie.
-Bun!spune Len.Acestia sunt persoanele care au fost alese pentru serial.Dai Daren,Lee Rain,Kaya Sten!Aceste sunt cele 3 personaje care apar cel mai des.Dupa mai este Kim Tayeon,in rolul lui Mike.
Mike este cel care se baga intre cele doua personaje dar cred ca e evident asta,doar ca Mei se indragosteste de Mike.E complicat deci...Mi-au prezentat si celelalte persoane aproband usor.
-Este ceva ce nu e bine,dl.Kim?spune adresandu-mi-se directorul.
-Nu...Totul e bine!
-Bine atunci!Multumesc si maine ve-ti primi de la menegerii vostri orarul.Iar pentru dv.Dl.Kim!Seb vă va fii asistent pe parcursul perioadei filmului.
-Asta inseamna ca voi fii noul tau prieten.spune Seb entuziasmat.
Prieten?M-am gandit la ce a spus...chiar nu stiu cum e sa ai un prieten,dar nu vreau sa spun "nu" e prea entuziasmat.Iar pentru serial sa se termine fara probleme trebuie s afac un mic risc.
-Sigur...
-Super!spune acesta batand din palme.
-Aaa uitasem!spune directorul facandu-ne atent la el.Fratele meu e aici,deoarece el se va ocupa de dresing!Uniformele pentru doctori,tot ce tine de moda pentru film.
CITEȘTI
In love with the writer! Yaoi
RomanceInterzis homofobilor! Citit pe propria raspundere! Nu iti place nu cititi!