22

167 22 4
                                    

-Dojin,pentru ce ne-ai chemat aici?spune Vera parca agitata.

-Airy,aici.spune dandu-mi cana cu ciocolata.

Sa asezat langa mine,iar dupa ce Rin a revenit cu papucii mei,a dat-o pe sora lui la o parte sa pus langa mine si el.Ma simteam inconfortabil,dar nu langa ei,cii toata situatia asta tensionata.Am privit cum Vera era agitata,dar privirea ei nu era scapata de pe silueta iubitilor mei!Ce?!De cand sunt ei-!O iau razna de tot!Adica da...sunt grijulii,aratosi,sexy,draguti,au o inima buna,sunt amanili cu mine,ma ingrijesc mai rau ca pe un copil,dar...dar...ii iubesc!La naiba!M-am indragostit de ei!Mereu sunt langa mune la bine si la rau,mereu au stiut cum sa imi faca ziua mai buna,sa ma scape de griji si de gandurile care ma cuprindeau exprem de mult.Chiar si insomniile mi-au trecut...Doar acum am realizat de ce mereu aveam aceea zenzatie.E pentru ca m-am indragostit de ceu doi frati.

-De ce ne-ai chemat aici,ginere?spune barbatul de langa Vera.

Oh!Cred ca ei sunt parinti Verei!

-Da?Chiar?De ce ne-ai chemat atat de devreme?Si de fe se alfa si Toby aici?spune femeia,unde a stat Boa mai devreme.

-Mai intai mama,vreau sa iti prezint pe cineva.spune Rin.

Ooo deci ei sunt parinti celor trei muschetari.Mischetari cu mustar ahaha!Aproape ca am ras la gandul asta.

-Dar mai intai sa le aratam ceva ce eu nu mai am de gand sa continui!spune Dojin destul de serios.

-Ce vrei sa spui?spune si tatal lor pana la urma.

-Seb!spune Dojin tare si clar.

Seb vine in incapere cu un plic mare si un usb alaturi de un leptop care era cuplat la un proiector.

In love with the writer!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum