8

170 24 1
                                    

-Neata!il aud pe Seb din spatele meu.Wow!Arati naspa!

-Stiu!Am dormit atat de bine,dar nu am avut timp sa ma pregatesc cum trebuie azi dimineata.Era atat de tarziu....

-Vin-o!

Acesta ma tras dupa el pana la culisele actorilor.

-Eny!Te rog ajuta-ma aici!spune spre o fata care venii de indata.Aici e Airy!Te rog aranjeaza-l putin,a fost in intarziere si nu a avut timp-

-Da da da!spune fata luandu-ma si punandu-ma pe scaun.Ma descurc!

Aceasta a inceput sa imi curete tenul,folosind putin machiaj pentru a ascunde cearcanele si parul la aranjat frumos.

-Multuemsc!Raman dator!spun spre aceasta politicos.

-Nu iti face griji,ma bucur sa stiu ca am putut ajuta.In plus sunt o mare fana...As putea avea o poza si un autograf.

-Desigur.

A luat telrfonul facand poza si normal ca i-am semnat cartea pe care eu am scriso.Am intrat in sala de sedinta pentri filmare observandu-l pe Dojin incruntat.

-E torul inregula?il intreb incet pe Seb.

-Deloc!Unul dintre actori a avut accident asa ca nimeni nu are cine sa il joace pe fostul iubit al lui Mei.

-De ce nu il joci tu?spun spre acesta.

-Cum?spune uimit,cu voce atat d etare ca atrase atentia.

-Normal!Te-am vazut cum interpretezi in baie,ce?Crezi ca nu se aude?

-Eu...eu...

-E o mare oportunitate!spun zambind.In plus nu esti obligat daca nu doresti!

-Mi-ar placea!spune acesta entuziasmat.

-E o idee buna!ii aud vocea lui Dojin.Dar esti sigur dl.Kim?

Dl.Kim?Nu era Airy?Ori la lucru suntem respectuosi?

-Sunt foarte sigur!L-am vazut si face in tocmai cum mi-am imaginat!

-Foarte bine!Tory,fai copie dupa secenele si replicile ce va avea nevoie.Rin,se va ocupa de tinutele tale,iar Eny de machiaj!Bun!Sa mergem sa vedem cum merge cu platoul.

Ne-am ridicat cu toții pentru a ne indrepta spre platoul de filmare.Totul arata minunat,era exact ca într-un spital.

In love with the writer!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum