4

200 26 2
                                    

Am privit in față cum fata isi intrase in rol,incepand sa faca o mica scena din carte.Surprinzator mi-a placut de ea,i se potriveste rolul,stie sa interpreteze si sa nu se lase distrasa.In plus modul in care a jucat e exact ca in imaginatia mea deci pot spune ca sunt multumit.

-Ce parere ai?spune Len,regizorul cu un zambet de ma dă putin in sperieti.

-E perfecta pentru acsst rol.In olus e exact cum mi-am imaginat persoanjul cand l-am creat.

Dupa parerea mea a mai spus si ceilalti,spunandu- i sa astepte pana se termina auditiile.Dupa a urmat si personajele secundare,iar in final cele doua personaje.

-Bun!In rolul urmator este personajul top,Zhou Yiran.Iar ca interpretar de auditie este Dai Daren.

Zhou Yiran= Acesta este personajul top,un inlocuitor care ajunge pana la urma sa ramana acolo printr-un miracol misterios.Nimeni nu stie ca acesta are o parte "intunecata",care dovedeste ca acesta este obsedat de la prima vedere de personajul bottom.

Putin cringe dar cartea e atat de citita ca la un moment dat cei care au facut copiile de carti au ramas într-o criza si panica la fabricarea lor.

-Dai Daren,e randul tau!spune Len.

Un baiat inalt,parul negri si ochii la fel și-a făcut prezenta.

-Buna ziua!Numrle meu este Dai Daren si am 22 de ani!Azi voi interpreta personajul Zhou Yiran.

Actul pe care acesta il face e destul de bun,ii lipseste ceva ce personajul il are,aia ar fii ca modul său de miscari e cam repetitiv dar nu cred ca va fii o problema asa mare.

-Multumim!Poti astepta langa colegii tai ee auditie.Urmatorul e personajul bottom Chai Cairo,asa ca urmatoarea persoana sa intre.Lee Rain!spune Len tare.

Un baiat ca de inaltimea mea cu ochii albastri si parul gri și-a facut aparitia,incepand si el sa interpreteze dupa ce normal ca acesta sa prezentat.

-Numele meu este Lee Rain si am 21 de ani!Azi voi interpreta personajul Chai Cairo.

Vocea lui este destul de draguta deci va atrage atentia,nu mai spun ca arata si el destul de feminin.Se pare ca ziua asta sa dus cumva...Ori asa cred eu!

In love with the writer!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum