Ochii se deschid usor,simteam cum tot corpul parca imi era strapuns de ace,ba mai rau ca si cutitele daca nu.Capul imi vajaia,urechile imi tiuiau,iar acel sunet incontinuu ce se tot face auzit nu ma ajuta deloc.Am dat de o lumina puternica,facandu-ma sa stramb din ochi si sa clipesc de cateva ori.Am grmut de durere cand am incercat sa imi intorc capul pentru a vedea unde mai exact ma aflu.
-Usurel!aud o voce necunoscuta.
O asistenta ma privea zambind.
-Ce...
Vocea mea...nu puteam sa vorbesc cum trebuia,gatul ma durea si imi era uscat.
-Incetisor!Va dura pana vei putea din nou sa vorbesti.Voi chema doctorul!spune apasand pe un buton pentru a anunța.
Dupa cateva minute a intrat un doctor in încăpere,zambind cand ma vazu.
-E in regula,nu te panica.Ai avut un accident,mai degraba cineva te-a lovit pe trecerea de pietoni.Din fericire am reusit la timp sa te salvam.Ai pierdut foarte mult sange,iar o mana iti e rupta.
Am observat ca mana mea dreapta ajunsese in ghips,am oftat exasperat.Acum voi scrie cu o mana?!Nu!Va trebui sa fac cumva!Mai rau e ca....CUM VOI MANCA?!SUNT DREPTACI!IAR MANA STANGA E STANGACE!NU FAC SA NU DAU CEVA PESTE MINE DACA MANANC CU STANGA!
-Va trebui sa mai stai cateva zile pana te vei repune pe picioare,dar pana atunci te-aș ruga sa te odihnesti.
-Cine....a donat?
Am incercat sa vorbesc mai usor,chiar vroiam sa stiu ca cine a donat sange,deoarece eu am 0(1).
-Oh!Doi domni sunt afara pe coridor,ei sunt cei care au donat.Parca spuneau ca te cunoaste!
Oare...
-Vrei sa ii las sa intre?
Am afirmat usor sa nu imi provoc si mai mare durerea.Acesta a zambit,spunand ca va reveni mai tarziu,lasand sa intre cele doua persoane.Aveam dreptate,cei doi gemeni sunt cei care au donat.
-Airy...
-M-mult...umesc!spun strangand patura in pumni.
-Sa nu iti ceri scuze!spune Rin asezanduse pe o parte,iar fratele sau pe cealalta.Nici nu stii cat de mult ne-am speriat!
-Am avut noroc ca am fost fix in coloana de masini asteltand la semafor.Altfel doamne fereste ce s-ar fii putut intampla!spune Dojin la fel de ingrijorat.
Dupa fetele lor....nu mi se pare ca chiar e un joc,ci mai degraba ei sunt sinceri.
-Am decis...!spun facandu-i atenti.Voi...asculta ce aveti....de spus!
-Serios!?spune Rin socat.
-Da...
-Motivul pentru care flirtam cu tine e pentru ca-
-Ne place de tine!spune tare Rin,intrerupandu-si fratele.
CITEȘTI
In love with the writer! Yaoi
RomanceInterzis homofobilor! Citit pe propria raspundere! Nu iti place nu cititi!