10

182 24 1
                                    

"-Acesta este noul pacient de care te vei ocupa azi.

-Oh!E destul de grava situatia...

-Crezi ca te vei descurca?spune Mei.

-Desigur!afirma Cairo zambind.

-Daca ai nevoie de ceva il poti intreba pe Yiran!

-Bine!

-Nu astepta ceva de la mine,pustiule!Esti pe cont propriu!spune Yiran plecand astfel trantind usa in urma sa."

-TAIATI!A fost perfect!Sa luam 5 minute pauza.spune Len zambind pana la urechi.

A fost chiar buna scena,mult mai reusita ca primele 3.Am eliberat aerul din piept printr-un lung oftat,masandu-mi tamplele pornindu-mi-se o mica migrena.Chiar daca am dormit bine aceste 2 zile,recunosc ca am o durere de cap,cred ca mai am putin si jur ca imi va exploda.

-Cafea?spune Seb.

-Aha...Mersi!ii i-au cupa cu acel lichid negrui maroniu,laund o gura.

Yaks!Cafea asta nu cred ca are zahar!

-Fara zahar?il intreb privindu-l cum bea linistit,fara probleme din acel lichid.

-Poftim?spune neauzindu-ma ce l-am intrebat.

Jur ca i-aș da una in fata daca nu ar fii jucat în serial!

-Am zis ca e fara zahar?

-Am pus 3 pliculete!spune uimit.

-Nu are gust deloc a dulce!

-Dă sa gust!spune luand paharul,luand o gura mare ca mai apoi sa scuipe afara toata.

Super acum am cafea si saliva sa pe mine!

-Imi pare atat de rau!spune acesta dandu-mi cateva servetele.Dar sa stii ca e chiar amara.Nu inteleg!Am pus 3 pliculete!Eu nu beau aza dulce,dar totusi...

-Stai!spun confuz oprindu-l din vorbit.De unde stii ca prefer cafea dulce?!

Eram atat de socat ca acesta stia ceea ce nimeni nu stie!In plus imi e frica ca poate cumva stie si de problemele mele personale.Chiar ma omoara curiozitatea de und estie!

-Oh..V-vezi tu...

-Da?spun ridicand o spranceana asteptand raspundul sau.

-Pai vezi tu-

-Airy!

Tresar cand aud vocea lui Dojin,acesta facandu-mi semn sa ma jndrept spre acesta.Am privit inca o data spre Seb parca relaxat,suspicios inca de ce am auzit,am decis sa las deocamdata la o parte si sa ma indrept spre Dojin.

-Sa intamplat ceva?spun spre acesta.

-Fata ta e murdara.spune stergand usor cu degetul.Haide sa te spalam pe fata!

Am urmat in liniste,ajugand,luand apa spalandu-mi usor fata.

-Scuze!spun spre acesta.

-Pentru?spune confuz si totodata uimit.

-Nu vroiam sa apar asa in fata ta.

Acesta a inceput sa rada,facandu-ma sa il privesc atent.

-Nu e nicio problema.Dar nu te-am chemat aici doar pentru asta!spune apropiindu-se usor de mine,mainile sale prinzandu-mi talia.

Uimit cand buzele sale au fost uinite cu ale mele,am avut o reactie in care nici nu stiam ce s afac,nu ma puteam nici misca sau ma fac un gest in care sa il indepartez.Am tresarit cand linba sa a intrat in lacasul meu,incepand sa se joace cu a mea,cercetand tot locul,dar si facand un mic razboi de dominatie.

-Fara mine?

Sarutul a fost intrerup,simtind din nou cum sunt sarutat,strangand din ochi pentru a creea un balans in a trage aer in piept.

-Rin!Mai usor,lasă-l sa respire.chicoteste Dojin.

-E-Eu trebuie sa pl-plec....

Spun repede,parasind baia,fugind cat ma tin picioarele,nu stiam in ce parte a cladirii sunt,dar stiam ca picioarele mi-au cedat tremurand lasandu-ma sa ma pun jos pentru a-mi revenii.Inima imi batea ca nebuna,plangeam!De ce?Pentru ca urasc acest joc!Totul e doar un joc pentru ei,Seb stie fara sa am habar ca nu beau cafea amara!Cei doi frati se joaca cu inima,sentimentele si corpul meu.Se joaca cu mintea mea!Nu stiu ce joc au acestia,dat nu vreau sa particip!

-Dl.Kim?

-Oh!Len...

-Esti bine?

-Da.Doar ca imi e putin rau,va deranjeaza daca as pleca mai devreme?

-Desigur ca nu!Ii voi spune lui Seb sa-...

-Nu!spun cu tonul putin prea tare.Nu!raspund cu un ton mai jos.Va rog nu,ma descurc,as prefera sa fiu singur putin.

-Desigur.Sa va faceti bine!

-Multumesc!

Mi-am luat rămas bun,plecand spre casa,normal ca nu venisem cu masina mea,asa ca am fost nevoit sa i-au un taxi.Am intrat inauntru nu ianinte de ai plati taximetristului,astfel privind leptopul.L-am deschis scriind:"Joc cu mister".Tastele auzindu-se la presatea degetelor mele,lasand un sunet placut,da totusi enervant.

In love with the writer!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum