21

178 23 6
                                    

Imi deschid ochii,simtindu-ma destul de amortit.Imi duc mana la cap,apoi usor ma ridic in sezut,observand ca patul este gol.

-Unde sunt cei doi...?

Ma tarasc pana la marginea patului,dandu-ma jos usor,podeaua era atat de rece,inca imi daduse cutremuraturi prin corp.Ies usor din camera pasind pe holul mare,am inceput sa aud voci in sufrageria mare a casei.

-Dojin?Rin?spun pasind usor inauntru.

Am ramas pe loc cand am vazut atatea persoane in incapere,aproape ca facusem un atac de soc la cati erau.

-Airy!Vin-o sa te invalesc!spune Rin aducand o patura.De ce esti fara papucei,vrei sa racesti?continuă acesta,punandu-ma pe canapea.

M-am uitat in jur,erau prezenti:Dojin,Vera,un baiat pe care nu il cunosc,inca 2 persoane mai invarsta care ma privesc atat surprinsi cat si linistiti,iar Boa care se abtinea sa nu rada.Pe langa Vera mai observasem inca 2 persoane invarsta.

-Ce se petrece?intreb privindu-l pe Dojin.

-Nimik!O sa afli imediat,bine?Așteaptă aici pana merg sa iti aduc o ciocolata calda,e frig uar afara ploua cu galeata.spune acesta zambind.

Chiar am tresarit atunci cand un fulger si un tunet și-au făcut prezenta.Pana la urma Boa sa ridicat de langa cele doua persoane invarste,venind langa mine.

-Buna Airy!

-Buna.

-Cum mai iti e mana?spune observand ghipsul.

-Inca e greu s ama obisnuiesc,imi pare rau,cartea va dura ceva pana va fii gata din cauza mainii.

-Nu iti face griji!Eu si fratii mei mai mici avem un cadou pentru tine.spune scotand o cutiuta cat pentru un ceas.

A deschis cutia pentru mine,dat fiind faptul ca eu nu pot,observand cum scoate o...chestiuta!

-Ce e asta?spun uitandu-ma ciudat la aceasta.

Avea un buton mare si un cablu de atasare cat pentru un leptop sau un cap de incarcator.

-Aceasta draguo mru,este o speaker!E un aparat invetat special pentru unele cazuri.Cum este pentru tine,pentru faptul ca esti accidentat si lucrezi ca autor.Tu iti spui ideile in capotole si acesta recepteaza tot.Iar leptopul va copia tot ce spui fara sa tastezi.

-Dar...E scump!

-De aceea eu si fratii mei am contribuit.Nu acceptam refuz!spune aceasta dur.

-Da sa traiti!Multumesc foarte mult!

In love with the writer!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum