6

205 25 1
                                    

-Alo?spun somnoros.

-Aiiiryyy!spune o voce de fata.

Strang din ochi uitandu-ma la numele apelantului.

-Oooo!Sky!Ce e?

-Ai uitat?!spune aceasta agitata.Azi e planificata ziua confensiei pentru fata din clasa 1-B!

-Ce?!spun ridicandu-ma ca din pusca in sezut.Scuze!Se pare ca am adormit,poate ca ajung in cel mai scurt timp.

-Bine!Dar grabeste-te!spune aceasta inchizand.

Ma uit in jur,in patul meu erau plin d ecarti si leptopul care arata inca pagina goala care asteapta noua idee.Ahhh,chiar nu am timp acum de asta!O iau ca fulgerul facand un dus si luand pe mine un hanorac,blugi si tenisi alergand ca nebunul spre universitate,chiar si ghiozdanul din spate zboara într-o parte si alta a spatelui meu.

-Am ajuns!spun intrand in sala noastra de club.Sala se numeste "Cupid"!

-Insfarsit!spune Jenna.

-Scuze.spun obosit.

-Ia asta,bea!spune Shin.

-Mersi.

Ii i-au sticla de apa din mana incepand sa o beau pe toata.

-Rar pe aici,sa te vad!ii aud vocea lui Sanwoo.

-Da...Hehe.spun cu o voce nervoasa.

Sanwoo e un tip enervant,din cate vazusem pana am ajuns la companie,acesta este un fel de bataus al universitatii si un mare profitor.Ce e mai rau,e ca am aflat ca ma place si eu nu il pot suporta.Nu am vreo problema in asta,doar ca eu unul nu il plac,nici macar in zona de prietenie.Dar face parte din club si nu pot sa il dau afara fara acordul presedintelui clubului.

-Haideti va rog sa terminam cu confesia.spun spre acestia.Am de lucru,daca nu va suparati.Am si de mers pana la zona de filmari.

-O da!Am auzit ca cartea ta va fii transformata într-un serial.spune Jenna.

-De abia astept!spune Shin.

-Bine atunci!Sa mergem!spun zambind.

Chiar daca sunt in acest club,e datorita ca presedintele clubului a vazut aceea calitate de cupidon in mine si m-au tras,repet!Tras!In acest club,deoarece ceei de acolo deja aveau nevoie de un miracol ca ei sa nu se desfiinteze.Nu!Nu suntem prieteni,dar ma bucur ca ii pot ajuta macar.Normal ca am pregatit in parc langa lac,cateva baloane la persoane care se ascund,iar baiatul asteptand acolo unde i-am aratat eu.Fata a ajuns primimd normal buchetul de flori si cadoul de la baiat,muzica a inceput si noi persoanele ne-am adunat in jurul lor,lasand indragostitul sa isi spuna poemul si confesiunea.Cand aceasta a acceptat am dat drumul baloanelor care zburau in sus,lasand cei doi porumbei in sarutul lor.

-Dl.Cupid!aud vocea acelui baiat.

Ma pregatisem sa plec acasa.

-Vroiam sa iti multumesc ca mai ajutat sa imi fac confesiunea.

-Nu face nimik,pana la urma asta e treaba unui cupidon.Acum fugi la iubita ta pana nu e geloasa.

-Da domnule!spune acesta plecand fericit.

-Insfarsit pot sa merg sa dorm!spun fericit,intorcandu-ma entuziasmat sa merg acasa.

Ciudat,fata mea lovise ceva destul de tare dar ciudat la atingere,cazand jos in fund.

-Dl.Kim,esti bine?aud o voce destul de familiar.

Din nou aceea voce care imi da fiori pe sira spinari,ridicandu-mi privirea in sus,ii observ pe cei doi gemeni in fata mea,directorul si fratele sau.

-D-da...

Acesta mi-a intins mana pentru a ma ajuta sa ma ridic,multumindu-i pentru gestul sau.

-Am auzit bine?Acel baiat ti-a zis cupidon?spune fratele sau.

-Eu..Um...Da...Sunt la universitate si fac parte dintr-un club unde ajutam persoanele sa se confeseze,uneiri cu sfaturi sua gesturi...

-Wow!Mi se pare o treaba cam grea,serioasa si pe deoparte frumoasa si entuziasmant.

-Da...

-Yo!Airy!

Tresar la vocea aceea cunoscuta,usor agitat ma dau putin ca sa nu stau aproape de el.

-D-Da?

Oi parea eu dur si direct,dar cand stiu ceva si ce fel de persoane sunt in jur,e diferit.

-Ce ai zice sa vii cu mine sa bem ceva?spune prinzandu-ma de mana strangand putin prea tare de ea.

Durea si incercam cumva sa scap din stramsoarea sa,nu imi place ce face si stiu ce intentii are,nu e degeaba un playboy.

-Hey!spune Dl.Dojin prinzandu-i bratul lui Sanwoo.

-Tu cine esti?!Si ce te bagi in treaba nostra?!striga Sanwoo.

Asta nu va iesii bine!

-Esti bine?spune dl.Rin tinandu-ma de umeri.

-D-da...

Incercam sa nu dau la lacrimi,durea destul de rau si sper sa nu fii lasat urme.

-Nu e treaba ta ce e intre mine si Airy!striga din nou Sanwoo.

-Sanwoo!ii aduc pe colegii d eclub strigand.

-Inceteaza,Sanwoo!striga Shin.Nu vezi?In bagi in sperieti pe Airy!Asta vrei?Sa se teama de tine?

Acesta ma priveste,usor observ ca se calma asa ca lasa un moment de liniste.

-Eu...eu trebuie sa plec!Imi pare rau!spune repede Sanwoo luand-o la fuga.

Restu au fugit dupa el,numai Jenna a ramas langa mine.

-Lasa-ma sa vad!spune aceasta tragand de hanorac in sus,lasand urme vinetii.Doamne!Ce putere are si asta?!Uită-te la tine,esti numai vinetiu!

-E in regula!Ma invinetesc usor...

-Ar trebui sa pui ceva ca sa treaca mai repede,iar pune si ceva compresa cu apa rece,diminuaza din durere si in caz de ceva sa nu se umple.

-Am inteles!spun zambind.Multumesc si vouă dl.Min!

-Nu trebuie sa ne spui asa!Spune-ne Dojin si Rin,pana la urma cred ca suntem de aceeasi varsta.

-Am 22! spun razand.

-Pari mai tanar,dar ma gandeam ca suntem aproape de aceeasi varsta.spune Rin.

-Vin-o,va v-om conduce noi acasa Dl.Kim.

-Airy!Spuneti-mi Airy.

In love with the writer!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum