24 End

234 27 11
                                    

-Boa!Am terminat cartea!spun zambind.

-Sfarsit!De abia astept sa citesc.

-Vei avea tot timpul din lume.spun raAnd.Daca ma scuzi...

-Oooo!Planuri planuri?

-Hehe...Dap.Rin si Dojin doresc sa merg mai repede deoarece nu prea am avut timp pentru ei,am mai corectat cate ceva la carte si normal ca i-am cam neglijat.

-Cred ca acei catelusi plouati de la usa ar avea nevoie de aceea atentie acum!spune razand pe sub mustati.

Ma uit confuz la usa,ca s atresar putin si sa zambesc la urma.Ma indrept spre ea,nu inainte de a-mi lua ramas bun de la Boa pana data viitoare cu o noua carte.

-Hey Airy~.spun cei doi deodata.Ce mai face iubitul noatru sot?continuă ei.

-Nu ar trebui sa fiti la o sedinta?spun cu mainile in san.

-Am decis sa i amanam ca  sa avem timp pentru briosica noastra.ma lamureste Dojin.

Iesim din incapere,ca sa ii pot imbratisa strans,afudandu-mi capul in pieptul lor.

-Sa mergem acasa si sa stam imbratisati.Plus imi e atat de somn de la un timp,nu am dormit din cauza corectarii carti.

Acestia nu au mai stat pe gand ca m-au si luat pe sus,plecand spre casa.

Acum o luna pov

-Iubit?!spune tatal lor socat.

-Da.raspund cei trei.

-Draga!Ai auzit si tu,nu?

-Am auzit,scumpule.Am auzit foarte multe despre tine Airy.Ma bucur sa stiu ca baietii mei iubesc o persoana ca tine.

-Tu stiai?!spune socat tatal lor.

-Normal ca stiam,iubitule.Cum s anu stie o mama de deagostea copiilor lor.

-Tata....Esti deacord?spune Rin zambind slab.

Il credeam ca are o frica in ei,il cred si pe tatal lor ca e cam socant sa afle asa ceva.Dar imi doresc ca totul sa fie bine si aa accepte.

-Desigur.spune dupa ce si-a privit sotia pentru cateva secunde lungi.

-Multumim!

Si asa am ajuns sa ma casatoresc cu cei doi,sa fim într-o relatie stabila,serioasa,sanatoasa si fericita.

SFARSIT!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 27, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

In love with the writer!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum