Uimitor!Locul asta e mai superb decat mi-am imaginat.Casa lor e uriasa!Au chiar si o gradina superba cu un loc unde poti sa iti petreci timpul.
-Eu...unde ar trebui sa dorm?spun rusinat de situatia asta.
-Cu noi!ii aud pe cei doi gemeni vorbind pentru prima data deodata.
-Ce face?spun de parca auzisem gresit,chiar speram sa fie asa.
-Cu noi!repeta ei.
-Voi dormiti impreuna?!spun lasand socul la o parte,spunand cu o curiozitate mare.
-Cum sa spunem noi?spunr Rin razand.Ne placem chiar daca suntem frati,iar cum am pus si pata pe tine,normal ca a fost nevoie de unul mai mare.spune cu un rânjet mare.
De ce simt nevoia sa ii dau una ca sa ii pot sterge nenorocitul ala de ranjet?!I stai!Chiar stiu de ce!
-Cum am zis!spune Dojin.Nu te fortam,in plus nici pentru a ne da inca raspunsul.
Nu cred ca e o idee rea sa dorm cu ei,în plus stiu ca vor face asta si fara sa spun.Dar mai e si furtuna afara,iar eu urasc furtunile!
-E in regula,voi dormi cu voi.
-Super!spune Dojin.Poti merge sa faci o baie,Rin te va ajuta incat sa nu iti uzi ghipsul.
-Dar ma pot descurca si singur!
-Haide!Nu te voi musca!
-Nu am de unde sa stiu eu.
-Atunci pune asta!spune Rin tragand o punga de plastic peste ghips legand destul de tare acesta ca sa nu patrunda apa.
-Mersi?spun uitandu-ma ciudat.
Am mers facand un dus,recunosc ca ideea lui Rin nu a fost atat de rea,totusi prin incercarile mele de a tine putin cam departe mana de apa pentru orice eventualitate.Mi-am sterg putin cam greu corpul,dar nu la fel de rau ca si cand m-am imbracat.
-Ce miroase asa bine?spun tragand mirosul imbietor.
-Paste cu sos si carne la cuptor.ma lamureste Rin.Dojin a gatit,eu doar am aranjat masa.
-El nu e asa bun la gatit,dar exista unele retete care sunt superbe.isi lauda fratele.
-Uuuuu.O sa vreau sa incerc candva.Acum,pofta buna si multumesc pentru mâncare.
Am mancat tot din farfurie,ba chiar am si adormit la masa cand am incercat sa stau treaz pentru ai astepta pe gemeni sa mergem la culcare,doar ca aveau de strans masa si de spalat vasele din care am mancat.
CITEȘTI
In love with the writer! Yaoi
RomanceInterzis homofobilor! Citit pe propria raspundere! Nu iti place nu cititi!