Soneria suna într-una prea lenes,m-am intors pe cealalta parte,dar cum acesta suna insistent,am mers lenes spre usa pentru a deschide doar ca am dus si perna ceea mare cu mine strangand-o in brate.
-Da?spun somnoros.
Nu aud niciun raspuns,lenes deschid ochii dand de Seb,Rin si Dojin la usa care ma priveau...nici nu pot descrie ce privire aveau (va las pe voi sa va imaginati).Seb isi trase vocea,auzind replica sa.
-Deranjam?
-Oh.Nu!Scuze,doar ce m-am trezit la sonerie.Intrati!
-Si cum merge cu cartea pentru Boa?ii aud vocea lui Seb.
-Faci o noua carte?ma intreaba Dojin.
-Mhm.Doar ca inca nu am vreo idee!Mai astept sa ma loveasca inspiratia.
-Nu merg treaba cu cartile?
-Nu,Seb!Degeaba!Dar,cu ce va pot ajuta?
-Oh!Vroiam sa te luam pentru prima scena de azi.spune Rin privindu-ma.
-Oh...Puteam veni cu masina mea.
-Am zis sa mergrm impreuna.spune tot Rin inca privindu-ma atent.
-Ai mancat?spune Seb privind cutiile de ramen goale,sticlele de apa si dulciurile incepute.
-Nu!Alea sunt de ieri dimineata.
-Si nu ai facut curat?
-Nup!Am adormit tarziu,gandindu-ma într-una la ceva diferit pentru carte.
-Tu!In camera si asteapta pana fac ceva sa mananci!spune Seb.
Nu am mai comentat,plecand in care simtind cum cei doi frati vin dupa mine,asa ca fara sa imi pese m-am aruncat in pat,strangand perna si incercand sa mai dorm putin.Inima mi-a luat-o la goana atunci cand am auzit usa inchizandu-se si cum patul se lasa.
-Airy...
Vocea persoanei respective imi vibra in urechi,trecandu-ma pe sira spinari fiorii.
-Mhm...
Mi-am deschis usor ochii ca sa dau de fata lui Rin,imi intorc capul dau de Dojin.
-Ce e?spun uitandu-ma la amandoi.
-Stii...arati destul de sexy imbracat asa!spune Rin uitandu-se insistent la mine.
Am tresarit cand mana lui Dojin sa plimbat usir in sus pe picior.Acum vedeam ca am niste pantaloni destul de scurti pe mine si un tricou larg.Am incercat sa imi revin din somnolenta si sa ma ridic ori sa ii indepartez mana,dar fara efort ca sunt pus jos de ei doi.
-Stii,daca nu eram noi,putea ca sa fie altcineva si sa nu scapi asa usor.spune Dojin cu o voce joasa.
Inima imi batea ca nebuna,speriat vroiam sa scap,dar nu reuseam deloc contra celor doi,aproape ca si plangeam.Surprins a fost faptul cand cei soi au apucat o patura acoperindu-ma pana la piept,iar mana lui Dojin fiind sub capul meu.
-E in regula.Nu iti facem nimik...spune Rin stergand din coltul ochikor apa ce se adunase in forme de lacrimi.Nu te vom rani vreodata!
Confuz,de actiunile lor am stat pe ganduri.
-Airy.spune Dojin batand usor crestetul capului,exact ca o mama.Chiar nu o sa iti facem nimik,vrem sa te protejam.
-Da!Esti special pentru noi!spune Rin zambind.
-Special?spun confuz.
-Mhm.Acum dormi putin!spune Dojin.
Chiar era linistitor cum mana sa usor mangaia crestetul capului,am fost si surprins putin cand mana lui Rin o tinea pe a mea,dar mai surprinzator a fost faptul ca adormisem atat de usor.Eu...care aveam uneori probleme cu somnul,imi e greu uneori sa adorm asa ca imi bat timpul prin scris,citit sau vederea unui film.
CITEȘTI
In love with the writer! Yaoi
RomanceInterzis homofobilor! Citit pe propria raspundere! Nu iti place nu cititi!