3

205 25 1
                                    

-Sa spunem!zic zambind usor.

-Super!Nu iti face griji,am mai fost in astfel de momente asa ca nu ai de ce sa ai emotii.

Greu spus de la un bauat fara prieteni!Am urcat într-o masina care era trimisa sa ma ia din fata casei,nu e de parca nu as avea masina mea,dar ce sa spun o zi in plus de salvare a benzinei.Ce?Alimentarea costa!Ajuns am putut observa o multime de persoane,chiar si unii actori care au mai jucat in alte seriale sau filme BL.Nu ca e neaparat sa primeasca rolul,dar asta e trebuie sa inceapa si altii de undeva.

-Uuuu!Seb ai ajuns!O si tu trebuie sa fii Airy Kim!Eu sunt Len regizorul care iti va trasforma cartea in serial!

-Oh!spun putin uimit de aparenta sa.Ma bucur de cunsotiinta!

-Si eu!Ce ai spune sa mergi alaturi de Seb spre masa juratilor.Unde se vor face selectiile!Nici nu stiti cat de mult ma bucur sa stiu ca a-ti venit!

Nici eu nu puteam sa imi dau seama cat de mult vorbiti.Dar hey,viata ne mai da si astfel de cazuri.

-Desigur.spun zambind.

Pana la urma a fost si momentul cand a trebuit sa ma pun joc,fiind putin plictisit pana selectiile incep am stat pe telefon.Cand am observat ca juratii sau persoanele total necunoscute s-au asezat la masa am stiu fupaia ca defapt sunt cei care se alatura pentru cate o parere.

-Primul!spune Len.Kaya Sten,in rolul lui Mei!

Mei=Un caracter feminin,Mei este o directoarea spitalului in care lucreaza cele doua personaje principale.Ea este o fire care cauta barfa si chiar daca le are nu spune.Ciudat nu?Dar sipuieste mult acest cuplu facand orice poate sa faca ceva sa ii cupleze.

In love with the writer!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum