19

185 20 5
                                    

-Planul vostru e exceptional!spune Boa fericita.Dar cand aveti de gand sa actionati?

-Am vorbit deja cu Toby si e nespus de incantat.spune Rin ranjind.

-Bun atunci!Ma ocup eu de camere!

-Bun.Mersi mult sora mai mare!Dar acum trebuie sa plecam,altfel Airy va intra in panica daca nu vom aparea la timp in birou!

-La-ti adus cu voi?

-Normal.

-Jur ca o coi omora pentru ce ia facut.spune Boa referindu-se la femeia aceea.

Aceea femeie cum i se tot spune sau in alte feluri,se numeste defapt Vera!Nu e o femeie prea încântătoare si nici nu te poti astepta la vreun ajutor din partea ei.

Airy pov

Eram deja agitat,cei doi trebuiau sa apara,iar faptul ca femeia aceea e mereu aici nu imi da o dispozitie buna.De ce trebuie sa se logodeasca cu ea?!Ce e asa bun la ea?!Nu e nici macar politicoasa!E O FEMEIE AROGANTA CARE STIE SA FIE MEREU EGOISTA!NU SE GANDESTE DECAT LA EA!SI ASTA SE VEDE DE LA PRIMA VEDERE!Cred ca daca nu ma calmez mai am putin si sar si la gatul ei.

-Airy!De ce nu stai pe scaunul tau?

-Dojin...Rin...

-Hm?spune Rin asteptand raspunsul la intrebarea lui Dojin.

-Pai...domnisoara Min...

Am tresrait cand o mana mi-a fost pusa la gura,privind cu ochii cat cele,putin speriat si titodata uimit pentru fapta lui Rin.

-Daca mai pronunti sua i consideri demn de numele nostru de familie,ti-o voi trage aici si acum!

Pentru prima data eram socat de Rin!De ce?Mereu era genul copilaros,nu imi place noul Rin.Ma sperie si e de parca ar putea si omora pe cineva.

-Da?reoeta acesta.

Am aprobat usor,surprins ca acesta a redevin Rin pe care il stiu,am ascultat cuminte.Ce doamne iarta-ma e si asta?!A fost atat de înfricoșător incat mai aveam putin si faceam pe mine.

-Dnș.Park!As dori sa eliberati acest loc!spune Dojin dur si rece.

-Dojiniiii~!spune femeia sasaindu-si vocea.

-O sa vomit!spun fara sa imi dau seama.

-Daca te referi la ceea ce sa intamplat,atunci iti spun ca sunt alaturi!E de-a dreptul scarbos!

-Ma scuzati!spune Dojin tragand-o de langa el si stergandu-si hainele de parca s-ar fii pus germeni pe el.Dar acest loc este pentru autorul serialului.

-Poftim?!spune femeia socata.

-E pentru autorul cartii la care eu fac serial!Aaa ca da-te si paraseste platoul!Nu am nevoie de o fetita infumurata care sa imi distruga proprietatile si s aimi faca oamenii sa plece din acest loc.Mai ales actorii sunt incomozi cu tine.Iar mie unul imi e rusine!spune dur.

Chiar si pe mine ma facut sa ma cutremur.Inainge ca fata sa plece Dojin ia spus ceva la ureche ce a facut-o pe fata sa il priveasca socat.Eu si Rin ne-am apropiat de el atunci cand femeia a parasit incaperea aproape nervoas asi plangand.

-Ce i-ai spus,de a fugit as aiute Vera?

Vera?Acesta ii e numele?

-Ca tatal ei va afla despre ce sa intamplat si ce ia facut lui Airy.rade Dojin pentru fapta sa facuta.

In love with the writer!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum