20

186 23 4
                                    

-Crezi ca ideea asta sa ii spui tatalui ei va functiona?spune Seb nelinistit.

-Nu mult timp.ii raspjnde si Dojin.

-Ne putem concentra pe scena?spun obosit de toata situatia asta banala.

Nu ca nu as fii si eu speriat,dar mai important e sa terminam odata si odata toata treaba asta.

-Eu am ceva de facut,ne vedem deseara.spune Rin plecand.

De ce ma simt asa?Mereu ma saruta pe frunte atunci cand trebuia sa plece.Dar acum sunt in public...Ah!E frustant,toata chestia asta cu relatia secreta.Relatie?Am zis eu cumva relatie?!D ecand si pana cand?!De unde mi-a venit ideea asta?Cred ca o i-au razna complet.Am nevoie de o vacanta.Nu!D eo cafea!

-Esti bine,Airy?Te doare?

-Ah!Nu!As avea nevoie de o cafea...

-Iti aduc eu,dar e in regula sa fie cu lapte?Doctorul a zis fara ceva tare!

-Sigur....

-Obosit?chicoteste Dojin.

-Am dormit...ciudat!Nu cred ca am dormit asa d ecand am fost adolescent!

Acesta a inceput sa rada,facandu-se ca sterge cateva lacrimi.

-Nu imi pot imagina cum ar fii asta.

Autor pov

In timp cei ei erau la studio pentru filmari,Rin ajunsese la locul stabilit,unde deja il asteptase Boa.

-Ce a durat atat?!

-Scuze!Nu e usor sa ies nesuspicios din fata lui Airy.

-Te inteleg!Pot s aiti dau dreptate aici.Pe mine ma prins cand i-am furat pe ascuns fursecurile,tine minte si stai departe de fursecurile sale.Or fii ele delicioase,dar acesta e mai rau ca o unda sonora.Pe bune acum?Cine aude mai rau ca un liliac?!

-Tu!Atunci cand cineva iti fura machiajele.

-Sah mat!Acum sa trecem la treaba.

-Toby e in hol,ne asteapta deja.

-Atunci sa prajin putin aceea vulpe.

In love with the writer!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum