2

225 28 3
                                    

-Desigur.spune Boa,sefa mea.

-Dar...Cum?!E doar o carte!

-Normal ca e o carte,prostutule.Dar cartea ta cum bine stii a fost citita,căutată,cumparata si vanduta extrem de mult.A ajuns atat de sus castigul incat unul dintre regizori,doreste sa faca un film din aceasta carte.Normal ca am asteptat pana la urma sunt o fana nebuna dupa BL.

Tu ai spuso,nu eu!

-Asa ca maine vei merge pentru auditii.

-Auditi?

-Aha!Regizorul cauta persoane pentru personajele din carte,iar el te doreste prezent pentru a stii parerea ta,pana la urma tu ai scriso si o stii mai bine decat toti cum sunt ele.

-Eu...

-O sii!Seb,va venii si te va lua pentru a te conduce spre locatia ta.

-Boa!Nu putem vorbi desp-

-Nu draga!Acum gândește-te repede la ce sa scrii pentru noua carte.

Nu am mai spus nimik,iesind usor din biroul ei,nu doream sa mai spun ceva,deoarece nu ajungeam nicaieri.Dar un lucru il stiam,faptul ca inca nu aveam nicio idee de boua carte,iar ca urma una BL...nu ca imi era greu,dar stiu ca Boa se asteapta la ceva diferit,iar eu unul nu stiu daca pot oferii ceva schimbat.Iar aceea persoana pe nume Seb...nu cred ca am mai auzit de el.

A doua zi

Am terminat micul dejun,oftand exasperat stiind ca azi am aceea zi de auditie.Mai degraba sa fiu jurat si sa imi dau cu parerea,dar chiar nu breua sa o fac.Nu ca nu ma bucur pentru ca stiu ca cartea mea va ajunge departe,dar patul ma striga sa merg la el!Nu am dormit decat 3 ore dearece trebuie s acaut o noua idee de carte pentru Boa si nu am reusit deloc.Ba chiar am citit si atatea carti BL in speranta de a-mi venii o idee.Am tresarit in momentul cand soneria de la usa de la intrase sa auzit,luand o gura de aer,am tras scaunul pentru a urma sa ma indrept spre usa,deschizand ramanand uimit cand vad un baiat nu foarte inalt fata de mine,parul auriu si ochii rosiatici.

-Buna!Eu sunt Seb!Boa mi-a spus sa vin la aceasta adresa,cred ca tu esti Airy!

-Da...Eu sunt!

-Perfect!Esti gata?

Poți sa o mai spui odata?

In love with the writer!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum