-Stiu,Rin.Si eu am as fii la fel de instare sa fac exact cum ai zis tu!Dar important e sa scapam de nenorocita aia!Nu vreau sa afle de relatia noastra pana nu scapam de ea.spune Dojin strangand pumnul stang,deoarece cealalta mana este unita cu mana lui Airy.
Airy inca e adormit,injectia primita e un fel de somnifer,lasandu-l sa doarma linistit si sa nu simta durerea mainii.Asa ca baietii puteau vorbi linistiti,deoarece acesta era într-un somn profund si linistitor.
-Am un plan,te bagi?spune dintr-o data Rin.
Acesta sa gandit in timp ce la privit pe Airy,astfel venindu-i o idee,spera doar ca fratele lui sa fie deacord.
-Ce idee?intreaba într-un final si Dojin.
-Il mai stii pe Toby?
-Toby?Te referi la fostul tau coleg de camin?
-Da!Cel de colegiu!
-Ce e cu el?
-Inca mai tinem legatura,ne vedem cateodata pentru a ne mai omora plictiseala.
-Sper ca-
-Nu va insel idiotule!Ne poate ajuta sa scapam de femeia aia!Nu am de gand sa fac un threesome cu ea!spune Rin exasperat.
-Si atunci?Ce vrei mai exact sa faca el?
-Ce spui...
Cei doi povestisera despre plan,Dojin era uimit ca fratele lui are cateodata minte,deoarece uneori Rin poate fii asa un copil incat nu iti poti imagina cand se face sau chiar pune ceva la cale cu acel mod al sau.
-Si?
-Sa mor io,ca de prost nu esti!Dar te faci!spune Dojin chicotind.
-Nu fii rau!spune Rin bosumflat.
Dojin ii saruta scurt buzele fratelui sau,facandu-l mai relaxat putin.
-Sa mergem la somn si noi.E tarziu si maine ar fii cazul sa mergem la filmari.
-Ai dreptate.Stai putin!Cum va scrie Airy la cartea sa noua?
-Voi vorbi cu Boa si vom rezolva cumva.Poate ii instalez un mod vocal ca sa poata vorbii si leptopul sa faca singur doar dupa auz.
-Asta ar fii super si mult mai usor.
-Aha.Dar deocamdata sa ne ocupam de vrajitoare.
-Ar fii mai bine sa o implicam si pe Boa.Stii ca nu o suporta!
-Aici iti dau dreptate,dar acum mai important e sa ne punem la somn.
Acestia se asezasera usor langa Airy,luandu-l fiecare in brate pentru ai da sprijin in caldura.
CITEȘTI
In love with the writer! Yaoi
RomanceInterzis homofobilor! Citit pe propria raspundere! Nu iti place nu cititi!