13

178 25 3
                                    

-Ce?spun socat si totusi putin speriat.

-E adevarat!raspunde Dojin.

-Dar....!!!Ma stiti doar de cateva....zile!

Spun asta pentru ca nu se pun zilele in care am ignorat sa merg la platoul de filmare.

-Defapt...ne stim de mai mult timp.Ma refer la noi!spune Rin.

-Vezi tu...Am tinut odata ziua de nastere a lui Boa,deoarece e sora noastra mai mare.

-Ce face...!?

Am inceput sa tusesc din cauza ca aproape am strigat de socul primit,primind sa beau apa.

-Usurel!spune Dojin.

-Dupa ce a aflat de planul nostru,a zis ca vrea sa trimite o invitatie si pentru bunul ei prieten.Acela fiind tu!Am zis ca de ce nu!spune Rin.

-Ai aparut la petrecere,iar Boa ne-a facut cunostiinta.Din prima clipa in care te-am vazut,ți-am auzit vocea am simtit cum o luam razna.Am aflat dupa a doua zi ca si Rin te place mult.spune Dojin.

-Am pus-o pe Boa sa ne spuna despre tine,cat mai multe informatii.

-Seb...el de unde stia...?!

-Noi ne intalnisem cu el.Asa am ajuns sa testam daca e adevarat sau nu.

-Ca daca imi place cafeaua?

-Dap!

Ciudatilor!

-Asa!Dupa am hotarat sa facem un serial dupa cartea ta pentru a ne apropia mai mult de tine.spune Dojin.

-Chiar nu vrem sa te pierdem,as omora pe oricine pune mana pe ce ne aparține. Spune Rin pe un ton care ma baga putin in spierieti.

Deci,cei doi ma plac!Iar chestia de mai devreme....nu vreau sa intreb.

-Rin si eu suntem cam posesivi,dar mai e o problema...

-Posesivitatea nostra e cam dusa la extrem.

Deci ei sunt ca un fel de iandere?Sau psihopati?Acei psihopati nebuni dupa cineva!Ori ambele!Nu mai inteleg nimik.

-Aici!spune Dojin intinzand o bucafica de mar curatat bine.

L-am privit,uitandu-ma la micuta bucatica luand o muscatura din aceea bucata.

-Nu te fortam sa ne dai un raspuns acum!spune Rin.Dar sper ca te vei gandi la asta!Nu?

Am afirmat zambind,acum mai am o bătaie de cap.

In love with the writer!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum