-Imi vei spune sau nu?!Nu am timp de pierdut cu oamenii saraci.
Atitudinea ei lasa de dorit!Daca nu se va schimba va ajunge rau.
-Tocmai ce au o sedinta.Dar am auzit ca vor reveni imediat pentru urmatoarea scena.
Aceasta ma privit,dupa a facut semn unuia dintre bodyguarzi.
-Vreau sa stau in acel loc!
Si uite asa,am ajuns sa imi sint corpul ridicat de pe scaunul meu si sa fiu aruncat la podea.Din actiunea lor,mi-am lovit mana rupta,sasaind de durere.Simteam cum lacrimile imi vor da navala in orice moment sin cauza senzatiei de durere,dar m-am abtinut.Normal ca "prințesei " i sa sters scaunul de unde am fost asezat eu,ca sa nu prinda germenii mei de "sarac" ce sunt.
-Airy!
Vocea lui Seb imi rasuna in urechi,acesta a venit in fuga pentru a ma ajuta sa ma ridic.Chiar am scancit cand un junghi ma prins la mana.
-Esti bine?spune acesta verificandu-ma.
-Sunt bine...
-Scorpia aia e din noi aici!spune in soapta incat doar eu sa aud.Va iesi urat rau de tot cand fratii o sa o vada.
-De ce?
-Deoarece toata lumea stie ca nu e numai logodnica lui Dojin,dar si viitoarea lui Rin.Acestia doi au fost pusi pentru aceasi logodna deoarece fata e doar pe threesome.Tatal ei nu a avut alta obtiune decat sa caute pe cineva bogat si cu un frate.
-...
Pot sa jur ca nu are nicio logica in ce aud!
-Ih!Mm...!!!La naiba!spun strangand din ochi.
-Sigur esti bine?
-Da...Nu cred ca e grav,la cazatura mi-am lovit mana.
-Si tu zici ca esti bine?!Daca e mai rau?!Crezi ca Boa va sta linistita cand va auzi ca femeia aia te-a impins si te-ai lovit mai rau la mana rupta?!face acesta pe disperatul.
-Nu ea ma impins.
-Nu ea!Ce a pus bodyguardul sa o faca,deci tot o sa o incaseze.
-Hai...doar sa vedem scena urmatoare,promit ca voi merge pana la spital sa vad de mana.
-Asa si sper ca vei face!
Am privit urmatoarea scena,actorii se descurcau bine,imi placea sa vad ca sfatul meu la ajutat pe Rain.Dar eu unul nu o duceam bine,mi-am cerut voie de la Len sa merg pana in cabina deoarece nu ma simteam bine.Seb ia explicat situatia si nu ma asteptam sa vad cum Len aproape zburase la gatul femei.Am stat pe canapea cu o mana pe ochi,incercand sa nu las zgomotele sa iasa afara.Lacrimile imi anapustisera deja fata,mai avema putin si imi dorisem sa mor,durerea e atat de mare incat nu mai faceam fata.Am tresrait cand o greutate a fost pusa langa mine.
-Rin...
-Am auzit de la Seb...Doare atat de tare?spune mangaindu-mi obrazul in incercarea de a sterge lacrimile.
-Da.izbugnesc in plans.
-Shhh...Haide sa mergem la spital!
-Dar-
-Nu mai poti amana!Dojin se va ocupa de nebuna aia,acum sa mergem.
Am luat-o la pas,urcandu-ne in masina acesta coducand pana la spital.Dupa o mica examinare si un film,mana mi-a fost reasezata la loc,in sensul ca cazatura mi-a facut ca osul sa fie mutat de la loc si mai mult!Asa ca a fost repus,am primit chiar si injectii pentru durere si una pentru a adormi,plasesem prea mult.
Autor pov
Rin sunase la soneria casei lor,Dojin deschizand într-un suflet.
-Cum e?intrebase ingrijorat.
Rin povestise tot ce a zis docotrul si a ce sa intamplat,nervos acesta aproape ca a spart veioza.
-Sa mergem sa dormim,ne vom ocupa maine de asta.Acum e important ca Airy sa fie bine.
-Ai dreptate,bro.Scuze!
-E in regula,pana la urma e viitorul nostru iubit,nu?E normal sa reacționăm asa,cand cineva ne raneste persoana iubita,eu unul as fii in stare sa il omor.
CITEȘTI
In love with the writer! Yaoi
RomanceInterzis homofobilor! Citit pe propria raspundere! Nu iti place nu cititi!