3. River, 'dick head'

4.2K 296 5
                                    

Sellest ajast kui ta siia tuppa astus, on ta mind jõllitanud. Järsku kaob ta näolt naeratus. Ta näos on näha segadust, kui ta mind uurib. Ja idioot, nagu ma olen, lähevad mu põsed aina punasemaks - need on nii kuumad, et kui sa käe vastu paned, võid ilmselt käe ära kõrvetada.

Pärast hetke mõtisklemist saan ma aru. Just kui oleks pirn mu peas põlema läinud, ma saan aru, miks ta mind nii võõralt vaatab.

Ta üritab meelde tuletada kes ma olen.

Jah, ma käin su koolis ja meil on inglise keele tund koos, ikka veel sa ei tea kes ma olen. Idioot.

Ma tahaks ta peale karjuda ja öelda milline egoistlik idioot ta on, aga ilmselgelt ma ei tee seda. Mitte et ma tahaks, et ta teaks mu nime, vaid lihtsalt see fakt, et me oleme peaaegu viis aastat juba samas koolis käinud ja te ikka ei tea mind - nii haige värk.

Ma tean, et ma pole polupaarne, aga ma ei teadnud, et ma nii nähtamatu olen.

Pärast viit sekundit mu näo uurimist - peale mida mu nägu on nagu grillitud - on tema esimene, kes oma pea ära pöörab. Kurat, ma oleks pidanud seda esimesena tegema. Kas ma vaatasin teda liiga kaua? Võibolla ta arvab, et ma olen mingi ebapopulaarne friik.

"Tore teiega kohtuda," ta noogutab mu vanematele, minu poole mitte vaadates. Jah, ta kindlasti mõtleb, et ma olen friik. "Aga ma olen päris väsinud, aga ma lähen nüüd voodisse, head ööd!" Teadvustab ta minu rõõmuks. Vähemalt kui ta pole enam siin ruumis, pole siin nii pingeline.

Ta tõuseb sofalt, mis võtab tagasi oma endise vormi. Siis kõnnib ta elutoa ukse poole. Ta kõnnib nii kindlalt - kuidas ta seda teeb?

Ta käed on jaki taskus ja pilk maas kui ta kõnnib. Ta juuksed on vajunud otsaesisele, mõni juuksekarv ulatub isegi ripsmeteni.

Osa minust on õnnelik et ta lahkub, teine osa aga kahetseb, et teda enam siin ei ole. Ta aura soojendab inimesi seestpoolt. Keegi ei oska seda kirjeldada, isegi mina mitte.

River on selline inimene, kes teeb kõike õigesti - kõndimisest rääkimiseni, õppimisest lihtsalt olemiseni. Ta on selline inimene, keda sa võiksid tundide kaupa imetleda.

Seest on ta täielik jobu.

"River, kas sa juhataksid Lea külalistetuppa, kui sa juba sinnapoole teel oled?" Hüüab Brenda teda ja ta aeglustab oma sammu. Mu süda kukub vist kohe põrandale.

Oh, püha pask! Kui ma arvasin, et mu põsed olid enne punased, siis praegu nad lihtsalt põlevad.

Kui ma oleks hetkel helikindlas mullis, siis ma kindlasti karjuks terve selle aja kõige räpasemaid sõnu mida ma tean. Mu pulss on hetkel nii kiire, et ma arvan, et selle tõttu võib surra. Kui mu süda ei oleks kontide vahel kinni, siis ta ilmselt oleks juba põgenenud.

Lea, ära minesta!

Okei, ma olen päris kindel, et süda tuleb hoopis suu kaudu välja.

Miks nii närvis? Rahune.

Ma ei saa lihtsalt rahuneda. Ta ei ole lihtsalt üks tavaline poiss. River Parker on midagi enneolematut, ma olen selles täiesti kindel. Säravalt ja võimsalt eristub ta teistest. Ta meeldib kõigile ja jääb alati silma. Aga, täielik ajaraisk on mõelda, et selline iludus nagu River omab sellist ebaatraktiivset isiksust.

Nõme olla sina, River! Aga võibolla mitte.

"Uhm..." Ma püüan mõelda välja vabandust, et ma ei peaks külalistetuppa minema, üksi, Riveriga. Kahjuks ei tule mulle midagi pähe ja ma lasen välja vaid ohke.

Minu õnn, eh, terviseks Buddha, Jumal, või Allah, või kuidas te teda kutsute.

"See on lihtsalt üleval korrusel." Ütleb River irve näol. Ta sai ilmselt mu närvilisusest aru. Ma vihan teda selle pärast.

Mr.Popular and I (EI JÄTKA)Where stories live. Discover now