River'i POV:
Ta käsi oli tema pihal.
Ma kordan, ta käsi oli tema pihal.
Ei saanud aru? TA KÄSI OLI TEMA KURADI PIHAL.
Ja seal ma olin, uksest vaikselt ja rahulikult sisse astumas, et kõndida Lea'ni ja teha midagi, mida ma olen tahtnud teha juba mitu päeva, Nick'i peost saati ma arvan... Ma tahtsin talle öelda, mida ma tema vastu tunnen ja ma tahtsin teada, kas ka tema tunneb nii.
Aga kõikvõimas Conner pidi ikka vahele segama ja selle hetke rikkuma.
SITAKS HÄSTI TEHTUD CONNER.
Ma köhatan kõvasti, üritades võimalikult hästi varjata oma viha ja kadedust oma läbistavas pilgus. Aga selle tõttu, kuidas Lea mind praegu vaatab - kahtlevalt ja süütundlikult - olen ma päris kindel, et ma näen välja nagu Hulk, kes kohe roheliseks koletiseks muutub. Seda kõike vaid sellepärast, et Conner näppis Lea'd.
Kuradi pärast, kutt, sa pead rahunema. Ta käsi oli ainult tema pihal, see pole midagi hullu...
Pole midagi hullu... Eksole.
Kui mõni mees mu tüdrukut puudutab siis...
Jumala pärast, kas ma tõesti just ütlesin seda? Mis mul viga on, Lea ei ole 'minu tüdruk'. Kuigi ma tahan, et oleks...
Jää vait.
"Seal ta ongi." Tervitab mind Conner, samal ajal, kui mina oma käes veepudelit pigistan, saates kogu oma viha kätte, kuni pudel lõpuks ragiseb. "Kõik hästi, mees? Pole sind kaua näinud." Jätkab Conner... Mulle pole kunagi ta sarkasm meeldinud.
"Loodame, et me üksteist peale tänast väga varsti ei näe." Vastan ma, kibedalt naljatledes. Ärge saage minust valesti aru, Conner on mulle nagu vend, aga ta ajas mind Lea'd puudutades lihtsalt närvi.
Sõnum kõigile meestele, kui sa näed ilusat tüdrukut, siis kas see tähendab seda, et sa kohe paned oma KÄE TEMA PIHALE? Ei.
"Uhm...oota? Ma ei saa aru. Te kaks teate üksteist?" Vaatab Lea segaduses olevalt minule ja Conner'ile kordamööda otsa. See on naljakas, aga armas.
"Ma tahtsin sinult just sama asja küsida, te kaks tundusite end päris mugavalt tundvat." Ütlesin ma, mitte ta küsimusele täielikult vastates. Ta kortsutas mu vastuse peale kulmu, just nagu ta mõtleks sellele mis ma ütlesin ja ta põsed lähevad punaseks ning ma lihtsalt muigan selle peale.
Lea, mulle meeldib sind punastama panna. See on armas.
"Wow, kutt. Pole mõtet solvuda." Lausub Conner ja astub Lea'st käed üleval eemale ja peatselt mu haare veepudelil lõdveneb natuke...ainult natuke. "Ma üritasin teda lihtsalt aidata."
"Aidata tal mida? Sinu pükstesse pääseda?" Ma muigasin endaga rahulolevalt ja nägin kuidas Lea oma silmi pööritas - ta põsed ei saa enam punasemaks minna.
"Um, River, jää vait." Ütleb ta kindlameelselt, asetades käe puusale nagu diiva. "Kardin kukkus mulle peale ja ta üritas mind aidata. Okei?"
"Muidugi, printsess. Aga tõsiselt, ärge pange mind tähele, te kaks võite minna õnnelikult omale kuskil toa otsida." Ütlen ma rahulolevalt, ilmselgelt olen ma ikka veel kade, aga ma poleks ju 'River Parker', kui ma ei käituks natukenegi nagu jobu.
Isegi kui ma ei vaja Lea'd, siis ma väga väga tahan teda, aga ma ei saa. Õnneks on mul Georgia ja isegi kui siiani on meie suhe olnud imelik ja künklik, annab ta mulle mida ma tahan, millal ma tahan. Ja mida ma tahan on seks ja me kõik teame, et Lea seda ei teeks, ta ei tundu nagu tüdruk, kes igaühega magaks. Ta on liiga hea...liiga hea minu jaoks. Sa oled minu jaoks liiga hea, Lea ja ma ei saa sind ära kasutada, ma ei saa sulle sedasi haiget teha ja mul on tunne nagu sa oleksid õrn hiina nukk, kes võib kergesti ilma põhjuseta puruneda.
YOU ARE READING
Mr.Popular and I (EI JÄTKA)
Teen Fiction"Me mõlemad teame, et iga tüdruk tapaks, et olla sinu asemel, koos minuga, just praegu." ta muigab, teades, et see mida ta ütles on täiesti tõsi. Inimesed nagu Lea Wilson ja River Parker ei sobi kokku, populaarsed inimesed nagu River ja omaette hoid...