Pärast River'i ema antud pidžaamast end lahti riietumist - mis ilmselt kuuluvad River'i sugulasele - panen ma selga Georgia kallid riided, mida ma eile koolis kandsin. Ma olen üllatunud, et ta pole neid riideid mu seljas veel ära tundnud, aga samas ta ju ignoreerib inimesi nagu mina (ma olen kindel, et see muutub, sest ta teab nüüd, et ma elan River'iga sama katuse all... yay). Siiski on mul hea meel, et ta oma riideid ära tundnud pole, sest vastasel juhul poleks mul täna midagi koolis kanda olnud peale kitsa musta kleidi, mille Marissa mulle andis ja River'i sugulase pidžaama...
Ma viskan pilgu peeglile ja vaatan oma tihedat krunni ja meigivaba nägu (ma näen jube välja, aga mitte sellepärast, et mul meiki ei ole). Ma ohkan vaikselt endamisi, lükates oma tuka näost ära, kõrva taha, mõeldes kõikidele oma asjadele, mis jäid mu vanasse koju, mis on ilmselt nüüdseks juba hävinud. Mu arvuti, mu ehted, mu riided, mu jalanõud, mu telefon...
Hei, jumal, sa ilmselt vihkad mind.
Ma vaatan suure sassis voodi kohal olevat kella, mis näitab, et kell on pool kaks läbi... River on kindlasti pahane. Ja mu mõtteid kinnitab see, kui ta alt korruselt karjub.
"Lea, kurat küll! Tee kähku!" Hüüab ta alt koridorist, kus ta on olnud sellest ajast saati, kui ma nõustusin tema pakkumisega kuhugi sööma minna.
Ma tean mida te mõtlete... ON SEE KOHTING?
Aga ei, see ei ole kohting, ei. Ta lihtsalt pakkus mulle enne Marissa juurde minemist kõht täis süüa ja see on kõik. Siiski osake minust tahab arvata, et see on kohting, osake minust tahab, et see oleks kohting... Aga see ei ole ja ei hakka kunagi olemagi.
Ma vihkan sind nii väga, Lea. Ma soovin, et sul oleks rohkem väärikust.
Ma mäletan Ky sõnu, mis ta varem ütles ja ma jõudsin järeldusele, et River ei ole südames tegelikult jobu ja mu aju ütleb, et miski on River'i mingil moel jobuks muutnud. Kahjust pole mul õrna aimugi, mis seda talle teinud on, sest selle järgi mida mina näen, tundub tema elu perfektne.
Aga võibolla see ei ole.
"Lea, su vanemad on kodus, tule alla!" Kutsub River mind veel korra ja sel korral ma tõesti võtan pilgu peeglilt ja kõnnin ukse poole. Kui ma seda teen, on mu peas ainult üks asi mu peas kinni, mida ma tahan välja selgitada - ma uurin välja, miks River selline värdjas on.
Kui ma trepist alla tulen, märkan ma, et River ootab päris kärsitult elutoa uksel. Ta käed on ta rinnal risti - tuues esile ta biitsepsid - ja emotsioonidetu ilme ta näos. Ta pöörab pea enda taga oleva elutoa poole, mille uks on täielikult avatud ja ma näen oma vanemaid kolme-kohalisel sofal istumas.
"Nad tahavad sinuga rääkida." Ütleb River, käed kõrvale lastes. "Siis me lahkume." Lõpetab ta, osutades elutoa poole.
Kas River vaatas just mis mul seljas on?
Ma arvan, et vaatas...
Mu põsed aina punasemaks muutudes, järgnen ma River'ile elutuppa, jälgides ta lihaseid, mis lõdvestuvad, kui ta akna poole kõnnib. Ta toetub valge aknaraami vastu ja vaatab mind, kui ma oma kreemikal sofal oma vanemate kõrval istet võtan.
Kui ma mõtlen sellele, et ma veedan pärastlõuna temaga, paneb see mu kõhus liblikad tantsima, ma olen kindel, et nad suitsetasid kanepit. Ma olen nii keskendunud oma kõhule, et mu ema peab oma sõnu kordama, et mu tähelepanu saada.
"Lea, sa pead kuulama, see on tähtis." Ütleb ta, ta käsi minu oma peal puhkamas.
Oh ei, mis juhtus?
YOU ARE READING
Mr.Popular and I (EI JÄTKA)
Teen Fiction"Me mõlemad teame, et iga tüdruk tapaks, et olla sinu asemel, koos minuga, just praegu." ta muigab, teades, et see mida ta ütles on täiesti tõsi. Inimesed nagu Lea Wilson ja River Parker ei sobi kokku, populaarsed inimesed nagu River ja omaette hoid...