21. Kas see oli tõesti viga?

3.6K 270 48
                                    


Lea POV:

   Ma ei suuda seda uskuda.

   Ma vist näen und, see ei saa päris olla.

   Aga see on.

   Ta huuled on minu omade vastas, ühtselt liikumas. Ta keel liigub üle minu oma, segades kokku me sülje. Ma olin alati arvanud, et see on rõve; ma mõtlen, kuidas sa saad kellegagi oma sülge jagada? Aga nüüd ma saan aru millest kõik räägivad, kui nad oma imelist esimest suudlust kirjeldavad. Ma tegelikult ei uskunud kunagi seda roosa-manna jama mida kõik teised tüdrukud selle ülierilise esimese suudluse kohta rääkinud olid, aga nüüd ma tean kindlalt, et nad ei luisanud.

   See on hämmastav.

   Ta surub oma keha vastu minu oma, lükates mind veelgi rohkem vastu peegliga kaetud liftiseina. Rahulolev ja ihalev oie kostub sügavalt ta kurgust - see on madal ja mehine hääl, mistõttu sakutan ma ta juukseid ja särgikraed veelgi jõulisemalt. Pärast ta juustes sasimist liiguvad mu käed ta näole, tõmmates teda endale veelgi lähedamale. 

   Ma pole kunagi oma elus end nii lõpmatuna tundnud. 

   Kahjuks kõlab liftis jälle 'ding' ja nii kiiresti kui võimalik lükkab River end vastutahtmist eemale, enne kui lifti uksed täielikult avanevad. Kui ta juba teises lifti otsas on, lähevad lifti uksed pärani ja paljastavad kaks meditsiiniõde ning doktori. Nad sisenevad naeratades lifti ja blondi peaga õde vajutab teise korruse nuppu, seejärel vajutab doktor esimese korruse nuppu.

   Ma tahaks naerda selle üle kuidas me River'iga kumbki pole veel aru saanud mis meie vahel just toimus. 

   Ma kiikan koheselt tema poole, nähes teda mind juba üksisilmi jõllitamas. Ta juuksed on sassis ja huuled veidi paistes. Ma vaatan siis peeglisse ning näen, et ma näen välja täpselt samasugune. Pärast hetke oma täidlaste, punaste huulte uurimist keskendun ma uuesti River'i silmadele, mis vaatavad mind imetlevalt ja kirglikult. Ma köhatan, et varjata oma hingeldamist. 

   Mis just juhtus?

   Kas ma tõesti suudlesingi teda?

   Oh issand, tal on tüdruksõber. Sa oled lihtsalt nii loll, Lea. 

   Ma ei saa käia ringi ja suudelda poisse, kes on juba suhtes, mis on kõigi mu moraalide vastane - aga kas see loeb, kui tema on see kes minu juurde tuli?

   Sa suudlesid teda tagasi, sa idioot, see on juba küllaltki halb. 

   Mu pilk laskub pettunult põrandale, mul on liiga häbi, et talle silma vaadata. Ta ilmselt arvab, et ma olen nüüd mingi lihtne hoor. Kuid ma kuulen ikka seda häält oma peas, mis kisendas kui me üksteise vastu surutud olime ja ta mind suudles. 

   Sa meeldid talle, sa meeldid talle, sa meeldid talle! See karjus korduvalt mulle kõrva, kurdistades mind õnnelikkusega. 

   Lift peatub teisel korrusel, kus kaks naeratavat ja omavahel vestlevat meditsiiniõde väljuvad. Siis jõuab lift esimesele korrusele ning uste avanedes laseb River doktoril enne meid väljuda. Koos tänusõnade ja kerge noogutusega doktor lahkub ning liigub registratuuri poole. 

   Ma olin liiga hõivatud doktori jälgimisega, seega vaatan ma üllatunult River'i poole kui ta mu käest haarab ja me sõrmed ühendab. Kuna ta mulle nii lähedal seisab, on tema suur ja lihaseline keha minust nii palju pikem, et ma pean ta vaatamiseks oma pea taha kallutama. Me väljume liftist käsikäes ja külgkülje kõrval, suundudes väljapääsu poole. 

   Ta ei lausu sõnagi ja ma olen selle üle õnnelik, sest ma ei usu ikka veel, et ma olen SUUDELNUD RIVER KURADIMA PARKER'IT. Selle asemel silitab ta oma pöidlaga mu kätt, muutes mu pea rõõmust uimaseks. 

Mr.Popular and I (EI JÄTKA)Where stories live. Discover now