10. River on lambakoer

3.6K 287 6
                                    

Lea POV

Näpistage mind. Palun.

HA! Ma tahan naerda, tõesti, sest mu unistused muutuvad aina totakamateks. Aga oodake, see ei ole unistus. River seisab seal, jalas teksad, seljas must t-särk. Ta nägu on tõsine ja ta vaatab Nick'ile otsa. Siis vaatab ta mulle otsa ja ta pilk muutub kohe helgemaks. Ta vaatab mind nii õrna pilguga, et ma ei suuda oma pilku temalt võtta. Ma punastan, kui ma ütlen, et ma punastan, siis ma mõtlen, et ma näen välja nagu punapeet. Jumal tänatud, et siin hämar on.

Kaks kuju astuvad veel rahva seast välja ning seisavad Riveri taha. Muidugi, nad on ju need 'kolm'. Jake seisab käed rinnal risti, näol muhe naeratus. Samal ajal vaatab Ky teda, siis mind ja seejärel Marissat ning pöörab siis pilgu rahva sekka, kes meid ümbritsevad.

"Show on läbi." Lausub ta sundimatult. Kõik kes teda kuulevad, teesklevad, et nad suunduvad tagasi oma tegemiste juurde. Siiski on nende kõrvad valmis kuulama.

"Lea, ma vannun, et see ei ole nii nagu sa arvad." Anub Nick mu taga, tuletades mulle meelde, et ta on ikka veel seal ja ka teised inimesed, sest hetkeks tundus mulle, et me oleme Riveriga siin ruumis kahekesi.

Mu silmad liiguvad Riverilt Nick'ile.

"Säästa seda, luuser." Ütleb River Nickile, tuleb mulle lähemale ja haarab mu randmest. Ta tirib mu toast välja, õue.

Marissa, Ky ja Jake järgnevad meile nagu lambad - River on nagu lambakoer - kuni me kõik oleme õues muru peal. Riveri'i näpud on ikka veel tugevalt ümber mu randme, mis paneb mu südame kohutavalt kiiresti tuksuma. Ma vaatan ta käe poole, kuid ta tõmbab käe ära ja paneb selle jaki taskusse. Kurat, ma nautisin seda...

Lea, kasva suureks.

River vaatab Marissa poole, ta tundub päris vihane olevat. "Kas sina sõitsid siia? Kuidas sa koju saad?" Küsib ta Marissalt pahasena, nagu Marissa oleks mingi kriminaal.

"Oh! Miks sa pead selline jobu olema?" Karjun ma talle, kui Marissa teda imestunult vaatab ja ta näos on näha segadust.

Ja mis mind veel enam ärritab, ta isegi ei vaevu minu poole vaatama. Ta väldib teemat ning ootab Marissalt vastust. Vaene Marissa paistab olevat sõnatu ja ta mudib närviliselt oma kleidi seelikut.

"Jah." Sosistab ta vaikselt.

"Tore, siis sa saad koju minna. Ky, mine temaga ja vaata, et ta koju jõuaks." Käsib River, nagu ta oleks lapsevanem.

"Mida kuradit! Tõsiselt, River!" Karjun ma uuesti ning alles nüüd ta tähelepanu pälvides.

Ta vaatab vihaselt minu poole, ta silmad vaataks minust justkui läbi. Mis ta nii tusaseks tusaseks muutnud on?

"Sa ütlesid, et te lähete ainult Marissa juurde. Mis sellest sai?" Küsib ta vastikul toonil.

"Mis see sinu asi on?" Ütlen ma, hääl täis minus kogunenud viha, mida ma hetkel küll välja pursata ei tahtnud.

"Vabandage, aga kas ma olen millestki ilma jäänud? Kas te tunnete üksteist?" Küsib Jake, vaadates mulle ja Riverile otsa.

River avab oma suu, et vastata, kuid ma jõuan temast ette. "Ei, ei tunne ja ei hakka kunagi tundma ka. Ma lähen tagasi Marissa juurde." Ütlen ma Riverit jõllitades ning ma kraban Marissa käest, just nagu River oli minu omast enne krabanud ning tõmban ta autode juurde, eemale neist 'kolmest'.

"Ei, sa ei lähe. Sa tuled koju." Hüüab River mulle järele. Mu kehast jookseb surisev jutt läbi, kui ta ülteb, et ma lähen 'koju', nagu tema kodu ka minu oma oleks. Ma tahaks endamisi naeratada, kuid ma mõistan, et see oleks selles situatsioonis vägagi kohatu.

Mr.Popular and I (EI JÄTKA)Where stories live. Discover now