RIVERI POV
"Ma suudlesin teda."
Kui need sõnad mu suust väljuvad, tahan ma neid kohe tagasi võtta. Ma lubasin Kyle, et ma ei peta Georgiat, mul oli tema poisssõbrana vaja teha vaid üht - teda mitte petta. Seega kui need sõnad on öeldud, vaatan ma kõhklevalt Kyle otsa.
"Sa suudlesid Lead?" Ütleb Ky, kontrollides, et see mida ta kuulis on tõsi.
Ma noogutan, nühkides parema käega ärritunult nägu.
"Hästi tehtud, mees!" Hüüab Jake, tõstes käe, et plaksu lüüa.
Ky pöörab end tema poole kõige pahakspanevama pilguga ning sellest piisab, et Jake koheselt oma käe langetaks. Ma tahaks lausa naerda, sest ta näeb välja nagu kadunud kutsikas ja Ky oleks justkui ta isa.
"Millal?" Küsib Ky kulmu kortsutades.
"Haiglas." Vastan ma monotoorselt, sest mind ei huvita enam mis mu suust välja tuleb.
Mida kiiremini see ülekuulamine läbi saab, seda kiiremini saan ma siit minema.
"Miks te haiglas olite?" Uurib Ky, olles nähtavasti segaduses.
Ma hingasin sisse, pööritades silmi. "Kas sa tegelikult ka küsid seda? Kõigist inimestest peaksid justnimelt sina vastust teadma." Ütlen ma.
Hetkepärast ta mõistab, mistõttu ta silmad suurenevad, jõllitades minu taga olevat seina. Kui ta jälle maapeale tuleb, vaatab ta mulle üllatunult otsa.
"Ta teab, et Emily on su õde?" Karjub Ky.
Ma kössitan uuesti diivanile, sest Ky ja Jake on nüüd mõlemad näost kaamed.
"Kutt, see pole normaalne. Sa oled teda vaid ühe päeva tundnud." Ütleb Jake ja ma pööran tema poole.
"Kolm päeva tegelikult. Ja mind ei huvita mida te arvate. Emily on minu õde." Vastan ma.
"Jah, aga sa ütlesid, et kui me kellelegi räägime, et te sugulased olete, lõikad sa meil munad maha. Ja sa põhimõtteliselt hirmutasid Flo eemale kui ta sellest kogemata Georgiale rääkis."
"Hei, see polnud minu süü, et Flo minema jooksis! Ja jah, ma pidin temaga pahandama, et ta Georgiale rääkis, sest Emily ei tahtnud, et keegi teaks, et me sugulased oleme. Mul läks peaaegu aasta otsa aega tema veenmiseks, et ma saaksin teile rääkida." Nähvan ma end diivanilt püsti ajades ja poistest mööda kõndides.
"Aga kui Emily ei tahtnud, et paljud seda teaks, siis miks sa seda Leale ütlesid?" Küsib Ky pahaselt.
"Sest..." Ma üritan vastust välja mõelda, kuid midagi ei tule pähe. Ma ei tea miks ma Leale ütlesin. Sel hetkel tundus see lihtsalt õige. "Ma lihtsalt ütlesin."
"Kuidas sa tead, et ta ei räägi sellest Marissale ja ei algata tähelepanu pärast kuulujutte?" Küsib Jake. "Emily võib olla su õde, kuid ta on ka meie sõber, River. Sa oled seda tüdrukut vaid ühe päeva teadnud!" Lõpetab ta.
"Ma olen teda kolm päeva teadnud." Karjun ma. "Ja tal on nimi ka."
"No heaküll, sa oled Lead kolm päeva teadnud. Aga muide päevade arv ja tema nimi ei tee olukorda paremaks." Hüüab Jake vastu.
Ma pole neid kutte eelmisel aastal toimunud peost saati nii vihasena näinud. Sellest sõgedast peost, mil kõik näis valesti minevat.
Ma kuulen Kyd ohkamas, enne kui ta hakkab palju rahulikumalt rääkima kui Jake ja mina. "Kuidas sa tead, et ta Marissale ei ütle?"
ESTÁS LEYENDO
Mr.Popular and I (EI JÄTKA)
Novela Juvenil"Me mõlemad teame, et iga tüdruk tapaks, et olla sinu asemel, koos minuga, just praegu." ta muigab, teades, et see mida ta ütles on täiesti tõsi. Inimesed nagu Lea Wilson ja River Parker ei sobi kokku, populaarsed inimesed nagu River ja omaette hoid...