River'i POV:
Ma olen end Lea'le avanud ilma, et ma oleks sellest ise aru saanud. Just nagu ma oleks ärganud ja leidnud end talle oma südant puistamas palatis, kus ta kohe kindlasti olema ei peaks. Ta ilmselt arvad nüüd, et ma olen mingi imelik, aga ausaltöeldes, mind üldse ei huvita. Oli hea rääkida sellest kellelegi peale Jake'i ja Ky. Ärge parem Jake'st rääkigegi, kui ma talle sellest räägin, siis ta patsutab mu õlga ja ütleb 'kutt, mul on nii ebamugav rääkida su õest, kellega ma kunagi magada tahtsin, okei?'. Loomulikult mõtleb ta seda naljaga, kui vahepeal ma lihtsalt tahaksin talle virutada. Esiteks; see on kuradi rõve. Teiseks; kas sa saaksid kasvõi sekundiks täiskasvanulik olla, Jake?
Liigume aga Ky juurde. Te arvate, et temale on see teema lihtne, eks? Aga teate mis? Ky'l oli KA väike 'asi' Emily'ga ja vahepeal mulle tundub, et ta tunneb end rohkem süüdlaslikumalt kui mina ja Jake kokku. Sest pealegi me kõik oleks võinud ta päästa, me oleks kõik pidanud nägema märke, et ta hängis koos hunniku hooletute teismelistega. Siiski, tema oli õnnetuse õhtul seal, tema oli Emily'ga õnnetuse õhtul koos. Ta olevat näinud Emily't ära sõitmas koos...temaga...
Aga ta ei teinud midagi, et seda peatada.
Ärge saage minust valesti aru, ma pole Ky peale üldse pahane, mitte mingil juhul ei ole ma tema peale pahane. Ma olen pahane enda peale, sest ma oleksin sel õhtul seal olnud, kui ma poleks olnud koos Georgia'ga, ma oleks võinud seal olla ja päästa oma õe...tema käest.
Nick'i käest.
See õhtu oli 23. november, see õhtu oli minu ja Georgia aastapäev ja ma olin lubanud temaga koos selle öö veeta. Toona ma olin ennast täis - ma olin alles saanud populaarseks, pälvinud kogu kooli tähelepanu ja olin kogu Colstoni Keskkooli kõike võimsam kutt. Mulle meeldis see. Võttes kõikvõimalike asjade üle võimust, ei hoolinud ma millestki ega kellestki.
Eelneval õhtul, 22. novembril, oli Emily mulle öelnud, et ta kutsuti peole ja tahtis, et ma temaga läheksin. Sel ajal olime Nick ja mina head sõbrad - ma tean, ilmselgelt oli suur viga usaldada kedagi temasugust. Sel ajal usaldasin ma teda kui oma venda ja kui ta hakkas mu õega käima (enne kui ta teada sai, et me oleme Emilyga sugulased), rääkisin ma oma elust talle kõike. Ja sel hetkel olime me kohe kindlasti nagu vennad ja ma usaldasin teda rohkem kui Jake'i ja Ky'd - oma sõpru, keda ma olin tundud sünnist saati. Kui ta palus mul minna, siis ma ütlesin talle, et ma ei saa selle 'aastapäeva' pärast. Ah, kui ma seda meenutan, tundub see nii rumal.
Ma küsisin Emily'lt miks ta Nick'iga ei lähe - sest nad olid siis juba mitu kuud käinud - ja ta ei öelnudki mulle tegelikku põhjust ja ma arvasin, et ta hoiab midagi nende kohta saladuses...aga ma ei pinninud... Miks ma ei küsinud temalt mis toimus, aga kõik mis ma tean on see, et ma olin täielik sitapea, kes hoolis vaid endast ja ei näinud mida kõike Emily sel ajal läbi elas.
Kõne lõpus oli ta mulle öelnud, et kõik on hästi ja head aastapäeva. Ma ütlesin, et ta peol lõbutseks.
Kurat.
Ky sõnul sel õhtul läks palju asju viltu. Ky ei ole selle üle uhke ja ma ei arva, et ka Emily on, aga kust ma peaksin teadma. Ilmselt oli Nick'il põhjus koos Emily'ga peolt võimalikult kiiresti minema minna, aga see polnud mingi vabandus panna Emily't koju viies ohtu, kui ta oli purjus ja pilves. Ja peale selle pole ta teda kordagi külastanud. Mitte kordagi.
Miks oli ta nii vihane ja mis sellel peol juhtus, võite te küsida? Ky ja Emily olid suudelnud ja nad olid mõlemad kained.
Ky oli Emily'sse armunud juba ammu enne kui Emily ja Nick käima hakkasid, ehk siis sellest ajast peale kui ma neid tutvustasin, kui ma Emily'ga 4 aastat tagasi esimest korda kohtusin. Ta ei olnud piisavalt julge ja ei küsinud teda piisavalt kiiresti kohtama. Ja kuigi ma kuulsin, ehkki ei saa ma iial kindel olla, sest Nick ega Emily ei öelnud mulle ausalt (ilmselgelt ei saa Emily seda mulle öelda, ta ei saa isegi üht lihast oma kehas liigutada), oli Nick sundinud Emily't temaga magama.
ESTÁS LEYENDO
Mr.Popular and I (EI JÄTKA)
Novela Juvenil"Me mõlemad teame, et iga tüdruk tapaks, et olla sinu asemel, koos minuga, just praegu." ta muigab, teades, et see mida ta ütles on täiesti tõsi. Inimesed nagu Lea Wilson ja River Parker ei sobi kokku, populaarsed inimesed nagu River ja omaette hoid...