Lea POV
Ma astun kõhklevalt autost välja, üritades olla nii nähtamatu kui suudan ja tõmmata omale võimalikult vähe tähelepanu. River'il ja Georgia'l on hetkel käimas jõllitamiskonkurss ja kui ma nende poole vaatan, tunnen ma end väga ebamugavalt.
Kas ta arvas ära? Kas ta on aru saanud? Kas bitch'id saavad aru kui nende boyfriendid neid petnud on? Kas nad tunnevad selle lõhnast ära?
"Mis siin toimub?" Küsib ta, nüüd minu poole vaadates.
Ma üritan end kõigest väest koguda, siludes oma - rohkem nagu Georgia - kortsus särki. Oh kurat, Georgia särk.
"Oota...on need...minu riided?" Ahhetab ta mitte uskudes, et ma tema riideid kannan. Ettevaatlikult liiguvad ta silmad üle mu riiete, tema kuratlik pilk mind puurimas. "Need on minu omad, on ju?"
Vastuseks avan ma oma suu ja sulgen selle. Mida ma talle ütlen? Mul pole talle midagi öelda.
'Jah, Georgia, need on sinu riided, mille River mulle andis, sest mul polnud midagi peale oma jänese-mustrilise pidžaama selga panna, sorry. Oh, ja muideks ma just suudlesin su poiss-sõpra - nägemist!' Jah, seda ei juhtu.
"Oled sa invaliidistunud või? Räägi!" Kriiskab ta lõpuks pärast mõnesekundilist vaikust.
Ma ei tea mida öelda, ma ei tea mida öelda.
"Jah need on sinu riided. Lea'l polnud midagi selga panna, seega ma andsin talle sinu riided." Ütleb River, ennetades mida Georgia järgmisena ütleb.
"Seda ma arvasingi! Sa kandsid neid reedel koolis, oli ju nii? Sa kuradi..." Georgia astub sammu lähemale, tema nägu tülgastusest kortsuline kui ta mind ainiti vahtis. Väga ebaatraktiivsel moel paljastab ta mulle oma hambad - nüüd ma tean milline populaarne tüdruk välja näeb kui ta grisli karu imiteerib.
Ja mis selle asja naljakaks muudab (lubage mul lihtsalt ilma huumorita öelda) on see, et ta on oma riiete pärast panane. Ma tahaks teada kui vihane ta siis on kui ta teada saab, et ma ta boyfriendi suudlesin.
"Hei, ou! Ou!" River astub minu ja Georgia vahele, Georgia't takistades - ja jumal tänatud, sest mina küll selle hullu bitch'iga kassikaklust ei taha.
"Mida? Sa kaitsed seda?" Ütleb ta mind põrnitsedes - atraktiivne (mitte). "Ta kannab minu riideid!"
Oh jess, mul on hüüdnimi: 'see'.
"Sest sa liialdad, ta vajas riideid ja need olid ainukesed mis talle selga sobisid!" Vastab River talle otsa vaadates.
Ta ohkab, vaadates mind ja River'it, üritades maha rahuneda. "Mida iganes..." Pomiseb ta, mind peaaegu et surmava pilguga vaadates.
Ma vannun. Kui pilgud suudaks tappa, oleksin ma praegu mulla all.
"Miks ta ikka veel siin on?" Küsib ta River'ilt, aga vastust ootamata pöörab ta minu poole. "Kas sul pole kohta kuhu minna?" Küsib ta ülbelt.
"Kui see juhuslikult üleöö uuesti ehitatud ei ole, siis ei." Vastan ma teravmeelselt, mida ma kohe kindlasti poleks pidanud tegema.
"Kas sa üritad minuga tüli norida?" Küsib ta veel ülbemalt kui enne ja kõnnib River'ist mööda, mulle lähemale.
"Ou! Georgia, rahune maha!" River haarab ta pihast kinni ja tõmbab ta tagasi tema algsele kohale.
River'i pikkuse ja lihaselisuse tõttu ei näe ma enam Georgiat, seega ma astun aeglaselt tagasi, lähenedes maja uksele. Georgia on bitch, keda sa ei taha vihaseks ajada, seega ma põgenen parem kohe, või suren.
STAI LEGGENDO
Mr.Popular and I (EI JÄTKA)
Teen Fiction"Me mõlemad teame, et iga tüdruk tapaks, et olla sinu asemel, koos minuga, just praegu." ta muigab, teades, et see mida ta ütles on täiesti tõsi. Inimesed nagu Lea Wilson ja River Parker ei sobi kokku, populaarsed inimesed nagu River ja omaette hoid...