5. Kihutamine pole minu teema

3.6K 282 9
                                    

Pärast kiirelt dušši all käimist ja hammaste pesemist, kõnnin ma kikivarvukil oma voodini, kus mu riided on, üritades põrandat mitte märjaks teha. Siiski langevad põrandale mõned veepiisad mu blondidelt juustelt. Kui need märjad on, siis nad on tumeblondi värvi ja üksteise küljes kinni ja siis näen ma välja nagu ära kärvanud rott. Tegelikult on mu lainelised juuksed aga kastani värvi, enamus juustest on pruunid ja mõned salgud on blondid. Ma lükkasin käe läbi märgade juuste, et näo eest juuksed eemale saada. Siis hakkasin ma riideid vaatama.

Riveri tüdruksõbral on päris kallis maitse.

Kreemikas top on Channelilt. Teksad tunduvad olevad alles hiljuti Armanist ostetud olevad ja need sobituvad perfektselt villase kardiganiga. Ja selle elegantse look'i juurde käivad ka mustad kontsakingad. Ma viskan käteräti maha ja panen end riidesse. Kui ma valmis olen, vaatan ma peeglisse ja naeratan rahulolevalt. Kõik on lihtsalt hästi ja ma näen normaalne välja.

Ma vaatan kähku kella ja koristan külalistetoa ära. Päras enda riiete ära panemist, voodi korrastamist ja käterättide õigesti paigutamist, kõnnin ma ukse poole. Sügavalt sisse hingates, panen ma käe kuldsele ukselingile ja avan ukse ning kõnnin treppide poole. Minnes alla, samm sammu haaval, käsi käsipuust kinni hoidmas, mõtlen ma mida Marissale öelda. Ta teadis, et ma veedan öö Malcolmi kodus, aga ta ei tea kelle isa ta on, ta ei tea, et River Parker on ta poeg.

Peaksin ma talle ütlema?

Kui ma alla jõuan, olen ma pisut segaduses, vaadates mõlemal pool mind asuvaid koridore, mis viivad maja erinevatesse otsadesse. No... seal tundub olevat 10 ust ja kolm koridori, milline neis viib söögituppa? Või kusiganes Parkerid hommikusööki söövad.

"Siit kaudu, Clumsy." Alles nüüd saan ma aru, et River on minu järel trepist alla tulnud nii, et ma midagi ei kuulnud.

Ta läheb minust mööda, kõndides koridori, mis on trepi taga ja mina kõnnin tema järel. Nüüd on tal jalas hallid teksad ja seljad sinise-triibuline särk, mis on talle ümber ja ma ei suuda oma silmi ta seljalt pöörata. Tõsiselt, kuidas saab keegi nii ilus olla?

Sa teed head tööd seda poissi 'vihates', Lea. Räägib hääl mu peas sarkastiliselt.

Kuigi on ebaviisakas jõllitada, ei huvita mind, kui mu ees kõnnib sex god-ist poiss. Mida? Olen ma teismeline, kellel hormoonid möllavad? Vähemalt saan ma Riverit vihata, missest, et ta näeb väga hea välja. Lihased ta seljal vabanevad pingest, kui ta keerab ümber nurga, mis viib avarasse söögituppa. Järsku on mul selline tunne, et ma tahaks oma kätega ta paljast selga katsuda.

Ew, ew, ew, ew. Ei.

Ükskõik kui mitu korda ma oma peas korrutan, et see ei ole normaalne ja väga vale nii Riverist mõelda... ei saa ma midagi teha, et Riverit mitte jõllitada. Kui mu pilk liigub Riveri kehalt eemale, märkan ma oma vanemaid ja Parkereid, kes istuvad ümber söögilaua.

"Tere hommikust." Ma naeratan, vaadates otsa Malcolmile, Brendale ja siis oma vanematele.

"Hommikust, kas sa magasid hästi?" Küsib Brenda laialt naeratades. Ta valged hambad paistavad väga hästi silma.

"Jah, tänan." Ma oleksin öelnud, et ma magasin nagu beebi, kui Riverit selles samas ruumis poleks olnud. Seega otsustan ma, et mida vähem infot, seda parem. Ma ei taha, et ta mind veel narriks. Eriti nüüd, kui ma tean, et tal on tüdruk.

Kes ta on? Mõtlen ma.

River võtab laua taga istet, lähemal oma vanematele ja mina istun viimasele vabale kohale tema kõrval, lähemal minu vanematele. Ma põimin süles oma näpud, mis värisevad närveerimisest, sest ma tunnen Riveri keha soojust oma külge soojendamas. Ta on nii lähedal. Kui piisavalt vaikselt kuulata, võid kuulda ta hingamist.

Mr.Popular and I (EI JÄTKA)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora