12. Hoia mind enda käte vahel

3.6K 302 12
                                    

LEA POV

"Jah, majalestad hävitasid mu maja." Ohkan ma Jake'le, kes on nüüd sofal pikali ja naerab.

Ma rääkisin talle, kuidas mina ja River pidime ühe katuse all elama hakkama ja siis pidin ma kõike uuesti seletama, kui Ky tagasi jõudis. Iga kord, kui ma mainin 'majalestade situatsiooni' - nagu Jake'le seda kutsuda meeldib, kui ta juhuslikult ei naera - hakkab ta uuesti naerma.

"Mul on kahju seda kuulda, Lea." Lausub Ky, üritades jääda nii tõsiseks, kui ta antud olukorras suudab. Kuid kui vaadata tema suunurkasid, mis paigal ei püsi, on aru saada, et ta on kohe naerma puhkemas. "Lõpeta naermine, kutt." Pöördub Ky Jake'i poole, aga ma arvan, et ta ütleb seda ka endale.

"Mul on kahju, aga sa ei kuule just iga päev, et majalestad kellegi maja hävitavad. C'moon, see on ju naljakas!" Nühib Jake oma nägu, millel on ikka kõige säravam naeratus, mida ma täna näinud olen.

Silmanurgast näen ma Riverit tema kohal nihelemas. Ma pööran oma pilgu temale, mu nägu on tuim. Ka tema huultel tantsib muie Ky ja Jake'i üle.

"Sinu meelest on see ka naljakas?" Küsin ma.

"Nagu ta ütles, on see küllaltki ebatavaline, kas sa ei arva?" Küsib River vaikselt, õrnalt keelega üle huule tõmmates. Ta tõmbab näppudega läbi sassis juuste, mis on ta otsaesisel ja varjavad vaadet. Ta šokolaadi-värvi silmad sulanduvad minu omadega, need sobivad nii hästi kokku.

River, miks sa pead olema just siis selline sex god, kui ma pean su peale vihane olema?

Ühes käest aga pole River siin ainuke sex god, nad kõik kolm on väga hea väljanägemisega, isegi liiga hea väljanägemisega.

Ja siis olen siin mina.

Lisege siia roppsõna.

Fakt, et kolm poissi jätavad sinu ilu varju, on igale tüdrukule päris piinlik ja ma olen nende treenitud kehad teevad mulle lausa haiget. Nad peavad trenni tegema, ma mõtlen, oehh, vaadake millised biitsepsid.

Lea, pane keel suhu tagasi ja lõpeta ilastamine.

"Seega sa elad nüüd külalistetoas?" Küsib Ky, siiani juureldes infot, mis ta on vastu võtnud selle viie minuti jooksul.

"Jah." Ma noogutan. River niheleb jälle oma kohal ja seekord liigutab ta end mulle natukene lähemale.

Ma värisen.

"Miks sa siin ei ela?" Küsib Jake, peaaegu naermisest toibunult. "Ma mõtlen, et see koht on tühi, kui me seda juhuslikult ei kasuta." Ta vaatab koduses elutoas ringi.

"Ei." Ütleb River järsult, vaadates maas olevat vaipa. "Majas on turvalisem."

Ma pööran tema poole, olles segaduses. "Mis sa sellega mõtled, 'majas on turvalisem'?" Küsin ma, olles väga uudishimulik.

"See siin on mets, Lea. Siin on igasuguseid loomasid." Selgitab River madala häälega, pöörates pilgu sofa narmendavale otsale.

Millegipärast ei arva ma, et 'metsloomad' on põhjus, miks mu pere ei võiks siin majas olla. Mulle tundub, et River on mõne asja suhtes liiga kaitsev, näiteks nagu tema auto (no, duh, iga kutt oleks), aga ka maja suhtes. Sellest hetkest saati, kui me uksest sisse astusime, on tal olnud üks ja sama purunematu ilme, millest on minul väga raske midagi välja lugeda.

Ja kuigi see tundub üpriski naeruväärne, siis täna Nick'i peol, tundus ta mind samamoodi kaitsvat. Ma tean, võibolla lähen ma lihtsalt hulluks, aga mida rohkem ma selle peale mõtlen, seda rohkem mulle tundub, et see on tõsi.

Mr.Popular and I (EI JÄTKA)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang