Haruto memandang pelik terhadap sikap Jihan. Lalu dia memukul Jihan menggunakan bantal yang Jihan peluk.
"aduh! Apa ni? Kenapa pukul aku?!!". Jihan menggosok pada bahagian dipukul oleh Haruto. Jihan pun ketawa apabila dia dipukul oleh Haruto.
"Eh jangan terjerit-jerit nanti orang salah faham pula nanti". Haruto meletakkan jari telunjuknya di bibir Haruto.
Jihan pun bingkas bangun dari katil yang dia di baringkan.
"ermm... Thanks taw, sebab selamatkan aku dari bahaya tadi kalau tak, tak tahu apa jadi kat aku." Jihan sudah berhadapan dengannya dan menatap mata masing-masing.
"nama aku Jihan." Jihan menghulurkan tangannya untuk berjabat dengan Haruto. Haruto senyum sinis melihat tangan Jihan.
"ada aku tanya ke?". Haruto merapatkan mukanya dengan wanita pendek ni. Kini, tiada jarak jauh dari itu. Jihan blushing tak tentu pasal.
"tak sebenarnya, tadi kau introduce nama kau. Jadi, aku pun introduce la nama aku." Jihan memandang ke arah lain untuk tidak la Haruto memandang mukanya yang membahang itu. Jihan jauhkan jarak antaranya.
"ermm, rasanya sudah terlewat ni. Aku kena pergi dulu—bye." Jihan melihat ke arah jam dan terus keluar dari salah satu bilik resort tu.
Wait. What!
"wey, bape jauh tinggi tingkat yang dia bawa aku ni?." Jihan menaiki lift tu dan tekan butang untuk ke tingkat bawah.
Tingkat 18. Bapak jauh sekali ya.
———————————————
Jihan turun dari lift dan melihat bossnya sudah berada di situ. Jihan terkejut beruk lihat ke arah bossnya. Dia kekalkan muka fake dia yang kononnya mukanya fine namampos.
"eh, boss bila sampai?." Jihan dengan senyumannya yang paling tak ikhlas tu.
"owh, dari pukul 6 tadi." Jihan melihat ke arah tangannya yang memakai jam tangan itu.
Ternyata..........
Sudah pukul 7!!!!!!!!!!!!
Jihan senyum kekok kepada bossnya.
"awak uruskan saya nak naik ke atas bersihkan diri dan nak rehat secukupnya untuk esok. Kerana esok saya nak kelihatan hensem sikit". Bossnya beredar dari situ.
"nak 'kelihatan hensem' kononnya. Hmm patutlah takde girlfriend sebab berlagak nau la". Jihan hanya berkata seorang diri setelah bossnya blah dari situ.
"Cik Lee Jihan. Saya cari cik dari pukul 5:38 tadi, takde. Mana cik pergi?. Penat saya. Bila boss datang saya cakap cik Lee pergi masuk bilik cik Lee untuk rehat."
Kata Hyunjin kepada Jihan. Hyunjin ni bawah Jihan. Dulu lebih kurang sama kedudukan tapi Hyunjin bawah Jihan kerana populasi.
BELANJA SIKIT SENYUM HARUTO😉😌
--------------------------------------------
Harap maaf kalau bosan. Sebab idea sebelum buka fon, berlambak idea bila on ha... Terus lost idea😅.
Tlg vote😘.
Tlg comment👍.
Tlg la follow🙏.
Sayang korang kalau korang buat
Macam tu kat saya.
Kalau tak, ia tak adil la😢
YOU ARE READING
𝕄𝕪𝕤𝕥𝕖𝕣𝕪 𝔹𝕠𝕕𝕪𝕘𝕦𝕒𝕣𝕕 - ℍ𝕒𝕣𝕦𝕥𝕠 𝕎𝕒𝕥𝕒𝕟𝕒𝕓𝕖
Mystery / Thriller"Aku nak lindung dia dari jauh. " - Haruto. "eh takyah la, lagipun si Yedam dah borong satu mall cari barang aku".- LeeJihan ""a-aku benci kau! Kau tak layak jadi teman wanita aku! Kau hanya la anak pelacur mana tah! Aku benci kau!!!!". - Hyunsuk Ap...