CHAPTER 26💕

60 7 0
                                    

Haruto sedang mengemas barangannya yang sedang bertaburan dimeja itu. Seungcheol rakan sekerja Haruto sekarang.

Seungcheol membantu Haruto mengemas. "Seungcheol, kau dah balik tengok adik kau?". Pertanyaan dari Haruto itu Seungcheol melihat kearah Haruto.

"Dah". Sepatah je ke bang? Amboi marah betul dengan Hyunsuk ye?. "Dia macam mana sekarang dengan bini baru dia?". Haruto menyarungkan kotnya yang berwarna hitam.

"Gembira la". Kata Seungcheol itu Haruto terserentak dari mengangkat begnya. "Gembira?. Jihan macam mana? Dia boleh kahwin selepas Jihan mati?!". Seungcheol terkejut itu tertanya tanya pada Haruto sapekah Jihan.

"Bro, Jihan sape?". Haruto menguak rambutnya kebelakang supaya senang menatap mata milik Seungcheol.

"Bini pertama Hyunsuk yang mati itu. DAN cinta pertama aku".  Terserentak Seungcheol dari mahu berkata apa apa. "j..Jihan?". Kata Seungcheol itu Haruto tertanya tanya apa yang dia cakap.

"Apa bruh?". Seungcheol segera geleng kepala laju laju. Haruto pun menangkat bahu sebagai tak mengambil kisah.

"Seungcheol?".

"Ha?".

Haruto terus tersenyum melihat Seungcheol. Seungcheol tampak kekok setelah Haruto senyum melihat dia.

"Kau kata, dah jumpa makwe pertama. Mana dia?". Seungcheol terserentak itu terus tersenyum kelat.

"Makwe aku?".

"Aah la bro". Haruto mencekak pinggang sebab mahu tahu siapakah teman wanita Seungcheol.

Seungcheol berdiam kan diri itu Haruto terus nampak tertanya tanya.

"Weyh bro, aku tak rembat la yeochin kau. Nama je pun". Haruto ketawa kecik itu Seungcheol tersenyum kelat.

"Angelina Lee".

"Wow! Orang mana dia?". Haruto terkijut macam saya la. Seungcheol hanya menunduk memandang lantai.

"Dia orang Korea, cuma dia dibesarkan dekat London itu yang nama dia Angelina Lee".

Haruto menangguk itu Seungcheol hanya lega mendengar itu. Kerana Seungcheol tahu yang Haruto kenal sekali dengan Jihan. Nasib sahaja Haruto tidak mengecam nama asing Jihan.

Ye, Jihan masih hidup. Seungcheol lega.

ғʟᴀsʜʙᴀᴄᴋ

𝙹𝚒𝚑𝚊𝚗 𝚜𝚎𝚍𝚊𝚗𝚐 𝚍𝚒𝚝𝚘𝚕𝚊𝚔 𝚋𝚎𝚛𝚐𝚎𝚛𝚊𝚔 𝚜𝚎𝚑𝚒𝚗𝚐𝚐𝚊 𝚔𝚎𝚊𝚛𝚊𝚑 𝚋𝚒𝚕𝚒𝚔 𝚖𝚊𝚢𝚊𝚝. 𝙲𝚑𝚊𝚗𝚐𝚋𝚒𝚗 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚖𝚎𝚗𝚘𝚕𝚊𝚔 𝙹𝚒𝚑𝚊𝚗 𝚜𝚎𝚑𝚒𝚗𝚐𝚐𝚊 𝚔𝚎𝚍𝚊𝚕𝚊𝚖 𝚋𝚒𝚕𝚒𝚔 𝚒𝚝𝚞.

"𝙱𝚛𝚘?".

𝙻𝚎𝚕𝚊𝚔𝚒 𝚒𝚝𝚞 𝚙𝚞𝚗 𝚖𝚎𝚗𝚘𝚕𝚎𝚑 𝚍𝚊𝚗 𝙲𝚑𝚊𝚗𝚐𝚋𝚒𝚗 𝚖𝚎𝚗𝚐𝚑𝚎𝚕𝚊 𝚗𝚊𝚏𝚊𝚜 𝚋𝚎𝚛𝚊𝚝 𝚜𝚎𝚝𝚎𝚕𝚊𝚑 𝚖𝚎𝚗𝚘𝚕𝚊𝚔 𝙹𝚒𝚑𝚊𝚗 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚝𝚒𝚍𝚞𝚛 𝚒𝚝𝚞.

" 𝚃𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚘. 𝙰𝚔𝚞 𝚊𝚔𝚊𝚗 𝚒𝚗𝚐𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚘 𝚋𝚞𝚍𝚒 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚔𝚊𝚞 𝚝𝚘𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚊𝚔𝚞 𝚜𝚎𝚕𝚊𝚖𝚊 𝚗𝚒".

𝙲𝚑𝚊𝚗𝚐𝚋𝚒𝚗 𝚐𝚎𝚕𝚊𝚔 𝚔𝚎𝚌𝚒𝚔 𝚓𝚎 𝚋𝚒𝚕𝚊 𝚕𝚎𝚕𝚊𝚔𝚒 𝚒𝚝𝚞 𝚋𝚎𝚛𝚔𝚊𝚝𝚊 𝚍𝚎𝚖𝚒𝚔𝚒𝚊𝚗.

"𝙳𝚞𝚍𝚎 𝚊𝚙𝚊 𝚋𝚎𝚗𝚍𝚎 𝚔𝚊𝚞 𝚖𝚎𝚗𝚐𝚊𝚛𝚞𝚝 𝚗𝚒? 𝙰𝚔𝚞 𝚗𝚒 𝚔𝚊𝚠𝚊𝚗 𝚔𝚊𝚞 𝚜𝚎𝚓𝚊𝚔 𝚋𝚒𝚕𝚊 𝚝𝚊𝚑𝚞𝚗 𝚗𝚒, 𝚂𝚎𝚞𝚗𝚐𝚌𝚑𝚎𝚘𝚕?. 𝚂𝚎𝚓𝚊𝚔 𝚜𝚎𝚔𝚘𝚕𝚊𝚑 𝚖𝚎𝚗𝚎𝚗𝚐𝚊𝚑 𝚝𝚒𝚗𝚐𝚐𝚒 𝚕𝚊𝚐𝚒 𝚝𝚑𝚘".

𝕄𝕪𝕤𝕥𝕖𝕣𝕪 𝔹𝕠𝕕𝕪𝕘𝕦𝕒𝕣𝕕 - ℍ𝕒𝕣𝕦𝕥𝕠 𝕎𝕒𝕥𝕒𝕟𝕒𝕓𝕖 Where stories live. Discover now