CHAPTER 24💕

92 14 0
                                    

Jihan pov's:

Hari aku sibuk gila mengemas rumah. eh kau ingat orang kaya macam aku ni tak boleh mengemas ke?.

Sedang aku sibuk mengemas, aku tertanya ii mana agaknya Lee Yu Ra pergi sejak dari Hyunsuk pakai aku dsejak dari itu jugaklah dia hilangkan diri dia.

ini semua salah appa and Hyunsuk. adakah patut dia halau Lee Yu Ra pergi macam tu je.

"cheogiyeo?!".

panggil aku pada seorang pembantu rumah. Seo Yeon pembantu paling lama kat sini. jadi, aku tumpang la nak tanya, tak salah an?.

"eoh? Jihan Sasaenim nak apa ye?".

"saya nak tanya, Lee Yu Ra. dia dimana ye? sudah 2 hari saya tak nampak dia".

aku mendekati Seo Yeon dan terus menentang mata dengannya.

dia kelihatan gelisah dan takut bila aku tanya pasal Yu Ra.

"d... dia-".

"Sayang! kemas rumah ke? la sian dia". Potong Hyunsuk pabila Seo Yeon nak beritahu dimanakah keberadaannya Lee Yu Ra.

"eeee, lepasla. rimas taw tak?!". jeritku sedikit pabila dia memelukku dari belakang.

"em, sasaenim Jihan, saya pergi dulu ye?". lalu dia tinggalkan aku dengan mamat ni.

"lepasla aku cakap".

"mana boleh. i dah sentuh u kan first night kita aritu, takkan u tak ingat? nak i ingatkan?".

aku menolaknya dengan kuat dan menoleh kebelakang sambil memandang kedalam matanya.

"tak payah la! aku nak keluar jangan call tanya aku kat mana. arra?".

dia smirk lalu menangguk. aku dengan muka yang benggang meninggalkan dia, dan aku terus mencapai beg aku dan segera keluar dari ruangan rumah.

"apa ke banggang nau hidup dia?!". gomel ku sedikit keras lalu menaip untuk mengorder teksi.

aku berjalan jauh sedikit untuk sampai dihujung taman ni.

lalu aku berhenti distesen bas. lalu datang la teksi yang aku order tadi. dengan dawa-dawi terus aku masuk dalam teksi itu.

"Puan Jihan nak pergi mana?".

"pergi ke Taman Daechipyung".

aku hanya melihat kearah telefonku dan tak langsung memandang kearah dia.

lalu aku memandang kearah cermin belakang dan mata kami bertentang.

aku terus mengalihkan pandangan dari itu.

"Puan Jihan ni, waris syarikat LNF kan?".

"ha ye, tapi macam mana awak kenal saya ye? kita pernah jumpa ke?".

pemandu itu bagaikan tersengih beruk. aku dibelakang masih terpinga pinga pandang dia.

"saya, Park Sunghoon. kita jumpa waktu wedding kakak saya, Park Chaeyoung".

aku cuba ingat kembali, Park Chaeyoung? la abang Jeongwoo ke macam mana ni? ke salah orang?.

aku terkeruk ii kepala aku yang semakin memikirkan tentang hal ini.

"saya abang Park Jeongwoo. Park Jeongwoo kata puan ni baik hati selalu bantu dia waktu dekat U dulu".

"oh dia pelajar tahun 3 ye?".

"hmm betul. waktu itu saya dan puan pelajar tahun akhir semester waktu itu".

aku cuba menggali. oh dia ke yang 'Cold Prince' ni kan?.

𝕄𝕪𝕤𝕥𝕖𝕣𝕪 𝔹𝕠𝕕𝕪𝕘𝕦𝕒𝕣𝕕 - ℍ𝕒𝕣𝕦𝕥𝕠 𝕎𝕒𝕥𝕒𝕟𝕒𝕓𝕖 Where stories live. Discover now